התקפת זעם חסרת מעצורים: דקר למוות את אמא שלו בלב בני ברק

בעלה של הנרצחת התקשר למשטרה ודיווח שבנו דקר את אשתו • מפקד תחנת בני ברק: הבן שלה כנראה היה בעימות איתה, הוא היה בדירה ונעצר במקום • שכן: "אני לא יודע מה להגיד. הוא אהב אותה, איך קורה דבר כזה?"
חיים טוויל
כ"ד תמוז התשע"ט / 27.07.2019 20:35

אישה בת 65 נדקרה הבוקר (שבת) למוות בביתה ברחוב הרצל בעיר בני ברק.

כוחות הצלה שהוזעקו לזירה ניסה לבצע בה פעולות החייאה, אולם בסיומן לא נותר להם אלא לקבוע את מותה של האישה.

הדיווח למשטרה בוצע על-ידי האב, שהתקשר למוקד החירום ודיווח כי בנו בן ה-32 דקר את אשתו.

במקביל, במוקד 100 של המשטרה התקבלו קריאות על חשד להשתוללות בדירה, וצעקות רמות העולות ממנה.

הבן החשוד ברצח המתין לשוטרים שהגיעו לזירה ברחוב, והוביל אותם לדירה – שם הם עצרו אותו.

לאישה שנרצחה יש ארבעה ילדים: מלבד הבן החשוד ברצח יש לה שני בנים ובת.

איתרו את בעלת הבית כשעל גופה סימני דקירה רבים.

הוא הועבר לחקירה.

במשטרה בודקים בין היתר את עברו הנפשי של הבן החשוד ברצח, וככל הידוע הוא היה מוכר בשירותים לבריאות הנפש. הוא הובא הערב לדיון להארכת מעצרו בבית המשפט.

מעדויות של שכנים עולה כי בנה של המנוחה, שבעבר ידע כנראה התפרצויות זעם, הוא זה שדקר את אימו למוות תוך כדי התקפת זעם חסרת מעצורים.

השכנים ידעו לספר לשוטרים שהגיעו למקום כי סכסוך קודם בין האם לבנה, שהתגורר עימה בדירה, הוביל להשתוללות הבוקר, במהלכה נדקרה על ידו באכזריות.

מכר של החשוד ברצח אמר ל-ynet: “אני מכיר את המשפחה הזאת מגיל קטן. אני בהלם שדבר כזה קרה. האמא הייתה אישה טובה והבן שלה אהב אותה. היא הייתה מכינה לו אוכל ודואגת לו. הוא גר אצלם מההתחלה בפרדס כץ ולפני שבועיים נסע לגור בחדרה כדי להיות עצמאי, אבל חזר לפני כמה ימים הביתה.

“אני לא יודע מה להגיד. הוא אהב אותה, איך קורה דבר כזה? היא הייתה אישה טובה שדאגה לילדים ולנכדים שלה. היא עבדה בשנים האחרונות בטיפול בקשישים”.

מפקד תחנת בני ברק, סגן ניצב יאיר וייצנברג: “הבוקר לקראת השעה 6:00 התקבל דיווח על אדם משתולל בדירה. ניידות שהגיעו למקום הבחינו באישה מוטלת בדירה ללא רוח חיים. הבן שלה כנראה היה בעימות איתה, הוא היה בדירה ונעצר במקום. אנחנו ממתינים לבדיקת מעבדה לבדיקת האירוע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בש ??
    27/07/2019 22:40
    רובי
  1. מתאים לגיל