בחור ישיבה בן 15 נעדר מאז אמש בעת שטייל ​​עם מחנה קיץ בוורמונט

חיפושים נרחבים בוורמונט אחר בחור ישיבה בן 15 השוהה במחנה קיץ של חב"ד במונטריאול • עקבותיו נעלמו מאז אמש: הוא נראה לאחרונה בשעה 21:00 • התפללו על שמואל בן חשא
נתן פרל
כ"ב תמוז התשע"ט / 25.07.2019 18:35

במדינת וורמונט שבארצות הברית מתנהלים חיפושים נרחבים אחר שמואל רבינוביץ, בחור ישיבה בן 15 ממונטריאול, שנעדר מאז אמש.

לפי דיווח באתר YWN, הבחור, תלמיד ישיבת חב”ד, נעלם בעת שצעד עם מחנה הקיץ בו הוא שוהה על שביל בקילינגטון שבורמונט.

הוא נראה לאחרונה בסביבות השעה 19:30 בערב של יום רביעי

על פי הדיווחים, המחנה הוא ‘מחנה ליובאוויטש’ ממונטריאול שבקנדה.

היום הצטרפו אל החיפושים עשרות מתנדבים מארגון ‘חברים’ של מחוז רוקלנד, שבאו כדי לסייע. בנוסף יצאו לאיזור למעלה מעשרים מתנדבים ממונסי, המגיעים כשהם מצוידים בכל סוגי הציוד הדרוש לחיפוש והצלה, כולל מרכז פיקוד חדיש. גם ממונטריאול הגיעו מתנדבים כדי להצטרף למאמצי החיפוש.

מנהל הקעמפ, ר’ מיכאל נגר, שיגר היום הודעה להורים של נערי הקעמפ – וכתב: “יש לנו אחריות עיקרית על כל אחד מהחניכים, לדאוג לבטיחותם הגופנית והרוחנית. אני כותב את המכתב הזה כדי ליידע אתכם שאחד מחנכי הנוער שלנו נפרד מהקבוצה בטיול לילי ונעדר מאז אמש.

“לפני כל טיול ומסע, חניכי הקעמפ עוברים תרגיל הדרכה, ומיד כשנודע לנו על ההיעלמות פנינו לרשויות, וכעת הם מבצעות פעולת חיפוש והצלה, בתיאום כל הארגונים המקומיים”.

המנהל מוסיף: “אני בקשר ישיר עם מי שמוביל את פעולת החיפוש וההצלה והוא סמוך ובטוח שהחניך יימצא. אנו רוצים להרגיע אתכם בשלב זה שכל שאר החניכים בטוחים, ומבקשים מכולם להתפלל עבור שמואל בן חאשה”.

קילינגטון היא עיירה בהרים הירוקים שבמרכז ורמונט, כ -4 שעות נסיעה ממונסי שבמדינת ניו יורק. המקום ידוע באתרי הסקי שבמורד קילינגטון והר פיקו.

באיזור ישנם שבילי הטיול רבים למפלים, ולצועדים מרחקים ארוכים.

נא התפללו על שמואל בן חשא.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שמואל בן חשא
    26/07/2019 00:44
    איריס מילר
  1. הוא נמצא לפני חצי שם . בריא.