שלי יחימוביץ’ פורשת מהפוליטיקה: “עייפתי, בעבר הייתי מלאת כוח”

חברת הכנסת מהעבודה הודיעה כי לא תרוץ לכנסת הבאה: "מדובר בתהליך אישי ממושך ובהחלטה פרטית מי שהכריע את הכף היה הבן שלי שאמר 'אני מרגיש שמיצית את היכולת שלך לשנות את השיח • עייפתי מהעונה הפוליטית הממושכת מדי, שהפכה להיות רעילה. יצר אצלי תחושת מועקה"
אריה ריבקינד
י"ג תמוז התשע"ט / 16.07.2019 18:20

חברת הכנסת שלי יחימוביץ’ מהעבודה הודיעה הערב (שלישי) כי היא נוטלת פסק זמן מהחיים הפוליטיים ואינה מתכוונת לרוץ לכנסת הבאה.

“מדובר בתהליך אישי ממושך ובהחלטה אישית ופרטית. מי שהכריע את הכף היה הבן שלי שאמר ‘אני מרגיש שמיצית את היכולת שלך לשנות את השיח. אין ספק שאת יכולה עדיין לעשות טוב, אבל זה לא יהיה משנה מערכה כפי שהיה בעבר'”, סיפרה יחימוביץ’.

יחמוביץ כתבה בחשבון הטוויטר שלה: “אסירת תודה על הזכות שנתנה לי לחוקק למען הציבור ולשרת אותו ברוח אמונותי. מתה על הכנסת, אך עייפתי מהעונה הפוליטית הממושכת מדי, שהפכה להיות רעילה. זה יצר אצלי תחושת מועקה וחוסר תכלית. בעבר הייתי מלאת כוח לצלוח משברים כאלה, אבל לצערי זה לא כך כעת”.

היא הדגישה: “לא עוזבת לשום מפלגה אחרת, מחוייבת לעבודה ולערכיה, אתמוך בעמיר ואעשה הכל להצלחתו ולהצלחת המפלגה שלי. לחברים ולשותפים הרבים שרכשתי – אסירת תודה באופן שאין לבטא במלים, מקווה שתבינו. אוהבת אתכם”.

יחימוביץ היתה עיתונאית בכירה בחדשות 2 לפני שנבחרה לכנסת במרץ 2006. היא נחשבת מחוקקת פעילה ו-69 חוקים שיזמה, רובם בענייני כלכלה, חברה, שוויון, מנהל תקין וטוהר המידות – נכנסו לספר החוקים.

יו”ר מפלגת העבודה, ח”כ עמיר פרץ, התייחס לפרישתה של ח”כ שלי יחימוביץ’ מהחיים הפוליטיים: “אני מודה לשלי יחימוביץ׳ על שירות משמעותי וחשוב למדינת ישראל. שלי הביאה עמה שיח סוציאל דמוקרטי אמיתי על שוויון וצדק חברתי. בטוח ששלי תמשיך להשפיע על חייהם של אזרחי ישראל גם מחוץ למערכת הפוליטית”.

יו”ר מרצ, ניצן הורוביץ, הגיב: “אני שומע על הפרישה בצער. קורא ליחימוביץ’: תשקלי שוב את החלטתך”.

ח”כ סתיו שפיר הגיבה בחשבון הטוויטר שלה להודעתה של ח”כ שלי יחימוביץ’ על פסק זמן מהחיים הפוליטיים.

“מה זו פוליטיקה ישראלית בלי שלי? פוליטיקה בלי הלוחמת מספר אחת לזכויות עובדים. מחוקקת-על למען מוחלשים. הכותבת הכי חריפה ומנהיגה שנלחמת בכל הכח נגד עוולות, פורצת דרך, אמיצה, מצפן ערכי בצמתים רבות לרבים, ועבורי אישית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סתיו, נכון, אין לך סיכוי להגיע לרמה של שלי
    17/07/2019 08:43
    אורי
  1. לכן מציע לך לפרוש גם