אולמרט הכעיס את המשפחות • זהבה שאול: בני נחטף חי

ראש הממשלה לשעבר אמר כי הלקח שלו מעסקת 'גולדווסר ורגב' הוא שלא לשלם במחבלים תמורת גופות חיילים • אמו של אורון שאול תוקפת: "אורון לא היה בתוך הנגמ"ש שהתפוצץ, הוא נלחם בחוץ וחטפו אותו" • משפחת גולדין הגיבה: "אמירותיו לא רלוונטיות ומעידות על ניתוק מוחלט"
חרדים 10
ד' תמוז התשע"ט / 07.07.2019 14:35

זהבה שאול, אמו של חלל צה”ל אורון שאול, שהוכרז כחלל צה”ל שנעדר, תקפה בצהריים (ראשון) את דברי ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט כי אסור לשחרר מחבלים חיים תמורת גופת בנה וגופת הדר גולדין.

“הבן שלי לא מת”, טענה שאול בראיון לגלי צה”ל. “הוא נחטף חי. כולם צריכים לדעת שאורון לא היה בתוך הנגמ”ש שהתפוצץ, הוא נלחם בחוץ וחטפו אותו”.

היא הוסיפה: “בעלי נפטר משברון לב וסרטן ונשארתי לבד במערכה. כבר 5 שנים אין אור בקצה המנהרה, נגמר לי האוויר”.

היא תקפה את הממשלה: “למה אני צריכה להילחם? אתם שלחתם את אורון למבצע צוק איתן, אתם צריכים להחזיר אותו”.

יגאל נמימי, דודו של אורון שאול, הגיב אף הוא: “יש לנו ספק רב לגבי מצבו של אורון, אנחנו כופרים בקביעה שאורון הוא חלל. דברי אולמרט קשים והוא לא רלוונטי מבחינתי. גם ביהמ”ש העליון קבע שגורלו של אורון לא ודאי. הוא שהה מחוץ לנגמ”ש ונורה מנשק קל. הקסדה והאפוד נמצאו בפיר מנהרה”.

מוקדם יותר הבוקר התייחס אולמרט בראיון לגלי צה”ל לסוגיית שחרור גופותיהם של סגן הדר גולדין ואורון שאול ואמר כי על אף שהוא הסכים לשחרר את המחבל סמיר קונטאר ואסירים נוספים עם 197 גופות מחבלי חיזבאללה תמורת גופות חיילי צה”ל הנעדרים אהוד גולדווסר ואלדד רגב –  “הלקח שלי מהמקרה ההוא שאפילו אחד לא”.

הוא התייחס ישירות לסוגיית החזרת גופתו של גולדין המוחזקת בידי חמאס: “למיטב זכרוני משפחת גולדין עשתה הלוויה לבן שלה, אז בשביל חלק מהגופה אנחנו צריכים לשחרר? אני אומר לא”.

אולמרט הדגיש כי גם תמורת גופתו של אורון שאול הוא מתנגד לשחרור מחבלים.

משפחת גולדין הגיבה לדבריו ב’גל”צ’: “אנחנו מכבדים את אהוד אולמרט אך אמירותיו לא רלוונטיות ומעידות על ניתוק מוחלט מהערכות המצב וסיכומי המודיעין של כלל הגופים האמונים על בטחון ישראל. סגן הדר גולדין נחטף למנהרה ונרצח בזמן הפסקת אש הומניטרית שיזמו האו”ם והממשלה האמריקנית וממשלת ישראל הסכימה לה. המשך הפקרתו בעזה היא בגידה באמון אזרחי ישראל ששולחים את ילדיהם לשירות צבאי משמעותי בצה”ל והפרה מוחלטת של ההסכם הבלתי כתוב בין צה”ל ללוחמיו. חיילים מהקרב מחזירים בכל מצב”.

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אולמרט?
    07/07/2019 22:43
    יורם ברט
  1. למה דברי אולמרט רלוונטים היום?
    מה לו ולנושא?
    עבריין נושא קלון!
    שישב במרתף וישתוק ושהעיתונות תפסיק לצטט לנו מהגיגיו!
    נמאס!

  2. זבל סוציומט
    08/07/2019 07:41
    דויד
  3. האיש שקרן עברין הכל. חלאת המין האנושי

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   09/07/2019 04:42

      למרות שהכעס מוצדק לגמרי

  4. זבל סוציומט
    08/07/2019 07:42
    דויד
  5. האיש זבל אנושי

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   09/07/2019 04:39

      מוגזם לדבר ככה על ראש הממשלה
      אפילו שהכעס מוצדק לגמרי

  6. אהוד
    09/07/2019 03:37
    המצליפה
  7. אולמרט. אדם בזוי ראש ממשלה שיש בבית הסוהר על. שוחד מרמה והפרת אימונים ראש ממשלה שמכניס לכיסו מאות אלפי דולרים במעטפות כסף מזומן אסור שיפתח את פיו כל חייב הרבה חיילים ואזרחים נהרגו במלחמה מיותרת לבנון. ה. 2.זבל נשאר זבל אים משעמם לך לך תמכור תמונות של עליזה ברחבי העולם