הגננת המתעללת: “הייתי מפלצת” • אב לילד: ראיתם 3 דקות מצונזרות

הגננת שתועדה מתעללת בילדים במעון בראש העין, הכחישה תחילה את החשדות • רק לאחר שעומתה עם סרטוני האבטחה שינתה את גרסתה • אב לאחת הפעוטות בגן לרשת ב': המקרה התגלה בנס גמור, המטפלת ניסתה לפרמט את המצלמות לפני שהמשטרה הצליחה לשים עליהן את ידה
חרדים 10
ד' תמוז התשע"ט / 07.07.2019 10:23

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (ראשון) כתב אישום חמור לבית המשפט המחוזי בלוד נגד כרמל מעודה, בת 25, בגין 18 אישומים הכוללים עבירות של התעללות בקטין או חסר ישע ותקיפת קטין או חסר ישע – במעון שהפעילה בראש העין.

לפי כתב האישום, היא “הצליפה, סטרה וקשרה”.

לפי דווח הבוקר בעיתון ‘ידיעות אחרונות’, הגננת הכחישה תחילה בחקירתה את המיוחס לה ואמרה כי התנהלותה נבעה מדרך החינוך שלה – שלא תמיד קלה, כדבריה.

התפנית בחקירה התרחשה רק  לאחר שעומתה על ידי חוקרי המשטרה עם תצלומי סרטוני האבטחה המתעדים את ההתעללות. אז היא שינתה את גרסתה.

“פה היה לי יום שחור”, אמרה בתגובה לסרטון אחד, וכאשר הציגו בפניה החוקרים סרטון נוסף בו היא נראית פוגעת באחד הילדים – אמרה: “ביום הזה היו רגעים שהייתי שטן”.

מלבד זאת אמרה הגננת במהלך חקירתה, לאחר שהחוקרים הטיחו בה את התמונות ומעשיה הקשים: ״אני יודעת שאני מפלצת״.

אורי רצון, אב לאחת הפעוטות בגן, סיפר היום בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן רשת ב: “בהתחלה ההורים היו בהלם. הקימו קבוצת פייסבוק במטרה לנקות את שמה, כי לא האמינו שהיא מסוגלת. רק כשהמשטרה באה עם הסרטונים, ההורים הצליחו להצליב מידע ולהבין שילדיהם נפלו למסכת התעללות קשה”.

האב הוסיף וסיפר: “המקרה התגלה בנס גמור. המטפלת ניסתה לטשטש ראיות. ביום שנעצרה היא הוציאה את המצלמות מהחשמל והזמינה טכנאי כדי לפרמט אותן. בנס, הטכנאי אמר שהוא לא יכול להגיע בשישי אלא רק בראשון. למזלנו, המשטרה הגיעה במוצאי השבת, שעות ספורות לפני הטכנאי, והצליחה לשים ידה על החומרים”.

אתמול בבוקר עלה ביתה של מעודה, בו פעל גם הפעוטון – באש, ככל הנראה כתוצאה מהצתה.

המשטרה עצרה צעיר בן 18, תושב השומרון, בחשד למעורבות בהצתה. סנגורו של הצעיר, עו”ד רועי לנג מהסנגוריה הציבורית, אמר כי הצעיר מכחיש את המיוחס לו.

בדיון שהתקיים היום בבימ”ש השלום בפ”ת הוארך מעצרו של החשוד ב-4 ימים.

בריאיון לאריה גולן ברשת ב התייחס ארז, שבנו בן השנה היה בפעוטון של מעודה, להצתת ביתה: “אנחנו מגנים את האלימות בכלל בכל המאבק הזה, אנחנו רוצים לעשות מאבק חוקי, אבל יחד עם זאת צריך אסור לנו לשכוח מי באמת הקורבנות פה: הילדים האלה המסכנים, הם עברו את ההתעללויות והזוועות שכל המדינה ראתה ואתם ראיתם על קצה המזלג, אתם ראיתם 3 דקות מצונזרות שאין בהן סאונד, אם היה סאונד איזה צרחות היינו שומעים מהתינוקות האלה.

“אני לא ראיתי את הסרטונים הלא מצונזרים, אני לא מסוגל לעמוד בזה, יש לי לב חלש. אני העדפתי גם בהתייעצות עם הפסיכולוגית וגם בהתייעצות עם המשטרה לא לראות את הסרטונים, אני ראיתי דקה וחצי מהמצונזר וזרקתי את הטלפון הצידה”.

נזכיר כי

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה באתר לחרדים מופיעה פרסןמת להסרת קעקוע??????
    08/07/2019 01:18
    חרדית
  1. למה?????