הפגע וברח ברמות: תיעוד ממצלמת אבטחה מוכיח מי נהג ברכב? • צפו

למרות שכתב האישום קובע כי הנהג בתאונת הפגע וברח היה נתנאל סנדרוסי, בפרקליטתו הודו בבית המשפט שאי אפשר לקבוע זאת בוודאות • אלא שתיעוד יחיד מראה את סנדרוסי נכנס למכונית כמה שעות לפני התאונה, ויושב בכיסא הנהג • כתבתה של ורד פלמן, מתוך 'חדשות הערב', באדיבות 'כאן חדשות'
חרדים 10
ב' תמוז התשע"ט / 04.07.2019 23:23

תאונת הפגע וברח בשכונת רמות בירושלים בחול המועד פסח: למרות שכתב האישום שהוגש לבית המשפט קובע כי הנהג הוא נתנאל סנדרוסי – החשוד המרכזי, בפרקליטות הודו כי לא ניתן לקבוע זאת בוודאות.

ורד פלמן פרסמה הערב (חמישי) ב’כאן חדשות’ תיעוד יחיד, כמה שעות לפני התאונה בה נפצע אנוש הילד בנימין ביגלאייזן בן ה-11, בו נראים סנדרוסי וחברו מאיר גמליאל נכנסים לרכב ומי שיושב בכיסא הנהג הוא סנדרוסי.

בתיעוד נראה סנדרוסי נכנס לרכב הוולבו ששכר, כאשר הוא הנהג ברכב ולצידו גמליאל, הנאשם עמו במעורבות בתאונה וחבר נוסף מצטרף אליהם. כעבור שעה החבר יורד מהרכב והשניים ממשיכים בנסיעה.

הצילומים, שתועדו במרכז ירושלים – שלוש וארבע שעות לפני התאונה – הם היחידים המבססים את העובדה כי סנדרוסי הוא שנהג ברכב.

לפי הדיווח ב’כאן חדשות’, אתמול בניגוד לנאמר בכתב האישום אמרה התובעת בתיק בדיון בבית המשפט כי איננה יודעת מי הנהג ברכב בעת התאונה. אלא שהתיעוד ב’כאן’ וראיות נוספות מעידים כי סנדרוסי הוא הנהג.

בית המשפט המחוזי בירושלים קבע כי הראיות נסיבתיות, אך קושרות את השניים לתאונה.

מנגד אין להתעלם מסימני השאלה שהעלו הסנגורים של הנאשמים. “נראה כי יהיה מקום להורות על שחרורם לחלופת מעצר” קבע השופט.

לפי הדיווח, מסתמן כי השניים ישוחררו ממעצר בעוד כשבועיים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מהההה
    06/07/2019 14:50
    לא יאמן
  1. בשביל מה הכיפה?