זה הדבר שממש מצמרר את העורך דין של הילדה החרדית בת השבע

עו"ד יהודה פריד, הפרקליט שמלווה את משפחת הילדה בת ה-7 : 'הילדה והוריה בהלם טוטאלי, הילדה שבורת לב. ההחלטה לבטל את כתב האישום היא לא פחות מהפקרות" • עמיתו טל גבאי תקף: "לא הייתה כאן שום ראיה מזכה - המדינה הפקירה את הילדה"
חיים טוויל
כ"ב סיון התשע"ט / 25.06.2019 10:56

פרשת ההתעללות בילדה החרדית: הפרקליטים שמלווים את משפחת הילדה בת ה-7 מהיישוב החרדי באיזור בנימין הגיבו הבוקר (שלישי) בזעם על ביטול כתב האישום נגד מחמוד קטוסה, תושב הכפר דיר קדיס.

עו”ד יהודה פריד הצהיר הבוקר: “הילדה ומשפחתה בהלם טוטאלי , הילדה שבורת לב ולא מוכנה לצאת מביתה. אנחנו שוקלים ברגעים אלו את המשך דרכנו”.

פריד אמר: “נכון לאתמול בשעה 12 בלילה, הילדה היתה עדיין בחקירה ועל פי המידע שבידינו היא זיהתה באופן נחרץ את הנאשם” – כמי שתקף אותה. “כידוע לכם, אתמול התקבלו ראיות חדשות מזעזעות ומדאיגות ולא ברור לנו איך ייתכן שלמרות ראיות אלו ונחרצות הילדה, המדינה מתעוררת הבוקר לסיטואציה בה משחררים הביתה אדם שילדה בת 7 טוענת בנחרצות שהוא האיש” שתקף אותה.

הוא הוסיף: “תושבי מדינת ישראל צריכים להיות מאוד מודאגים בבוקר זה – ההחלטה לבטל את כתב האישום היא לא פחות מהפקרות. המדינה הסתכלה אמש לילדה בעיניים בעודה מתארת בכאב עצום את שחוותה ומסבה לה את גבה! הבטחנו לילדה שאנו לא נפקיר אותה ונמשיך מצידנו לעשות הכל על מנת למצות את הדין.

“בשורה התחתונה, הדבר המדאיג ביותר בהודעת הפרקליטות מהבוקר הוא כי הפרקליט מציין בפירוש כי בוצעה תקיפה והתעללות בילדה, הנאשם עדיין חשוד והחקירה תימשך ולכן לא ברור איך למרות כל זאת הוא קיבל את ההחלטה המצערת והמדאיגה לשחררו ממעצר ולבטל את כתב האישום”.

בריאיון לרדיו 103FM אמר עו”ד יהודה פריד: “האפשרות שיחזור לעבוד בבית הספר מצמררת אותי. אנחנו נעשה כל מה שנוכל כדי לשנות את ההחלטה”.

עו”ד טל גבאי, שמייצג יחד עם פריד את משפחת הילדה בת ה-7, התראיין לתוכנית ‘מה בוער’ בגלי צה”ל: “הדרך לחפות על מחדלי חקירה היא לא בביטול כתב אישום. לא הייתה כאן שום ראיה מזכה – המדינה הפקירה את הילדה”. עוד אמר עו”ד גבאי: “הראיות היו דרמטיות מספיק כדי שיחקרו את הילדה פעם נוספת אתמול עד 12 בלילה. היא שבה וזיהתה את החשוד”.

 

 

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זיהוי
    25/06/2019 12:05
    84
  1. ישוב קטן כולם מכירים את כולם קל לזהות אדם שראתה הרבה פעמים בסביבה

  2. סתם זוג ליצנים
    25/06/2019 13:42
    אבי
  3. משפחה פיטרה את עו״ד הראשון כדי לקבל עוד מי שעושה עליהם סיבוב יחסי ציבור . שוטים .

  4. הדם של החרדים לא מעניין אותנו
    25/06/2019 14:00
    משטרת ישראל