שפיר: “לאף אחד אין עניין בגיוס של החרדים, נפסיק את הדיון המיותר”

שפיר אמרה בראיון לגל"צ: "אנחנו צריכים להגיע להסכמה חדשה על החיים שלנו וההסכמה הזאת צריכה להיות חיה ותן לחיות. אנחנו לא מתערבים באורח החיים שלהם והם לא מתערבים באורח החיים שלנו"
חרדים 10
כ"א סיון התשע"ט / 24.06.2019 12:46

ח”כ סתיו שפיר התייחסה הבוקר (שני) בראיון שהעניקה לגלי צה”ל – לגיוס החרדים לצה”ל.

ח”כ שפיר, המתמודדת על ראשות מפלגת העבודה, אמרה כי לדעתה לאף אחד אין עניין בגיוס החרדים, וכי צריך להכריע בסוגיות אלו על פי האמרה ‘חיה ותן לחיות’.

“אני אהפוך את מפלגת העבודה ואחזיר אותה להיות מפלגה של העם, היא תהיה דמוקרטית באמת”, אמרה. “אנחנו נתחיל לפרוס את הדברים האמיתיים על השולחן, אנחנו נדבר על שבירת הסטטוס קוו עם החרדים, נוציא את הדיון המיותר ונעשה חיבורים חדשים גם בציבורים שלא דיברנו איתם הרבה זמן, נפסיק את הדיון המיותר שמתגלגל עכשיו על הגיוס של החרדים ונתחיל לדבר על הדברים האמיתיים, על ההשתלבות שלהם בשוק העבודה”.

היא הוסיפה: “אני חושבת שלאף אחד, כולל הצבא, אין עניין בגיוס שלהם. אנחנו צריכים להגיע להסכמה חדשה על החיים שלנו וההסכמה הזאת צריכה להיות חיה ותן לחיות. אנחנו לא מתערבים באורח החיים שלהם והם לא מתערבים באורח החיים שלנו. כלומר, נישואין וגירושין כל אחד איך שהוא רוצה, תחבורה ציבורית לפי שכונות ולפי ערים, כל אחד מה שטוב לו”.

על המירוץ לראשות העבודה אמרה: “המירוץ צמוד מאוד”.

לדבריה, “בשאלה מי יביא למפלגה יותר מנדטים מבחוץ אני מובילה באופן חד משמעי. ב-24 השעות הקרובות אנשים שמאמינים בדרך שלנו יכולים להתפקד. אם פסיק מהאנשים שתומכים בי ובדרך שאני מובילה יתפקדו היום למפלגת העבודה הם יוכלו להצביע לי בשבוע הבא ואנחנו ננצח בגדול ונעשה מהפיכה במפלגת העבודה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סרט בורקס
    25/06/2019 18:16
    ריאלי
  1. החרדים יתגייסו כולל הבנות לפני שיסכימו לנישואין וגירושין שלא ע”פ ההלכה.

  2. שפיר סתיו
    25/06/2019 23:55
    מצביע
  3. מכשפה