מחמוד בהקלטות מהכלא: “חודשיים אני בוכה וצורח, נגרם לי עוול”

מחמוד קטוסה, תושב דיר קדיס, מתייחס בקולו בהקלטות מתא המעצר לכתב האישום: "אני אדם נקי. אני את האשמה הזאת לא יכול לשאת" • בזמן שבפרקליטות שוקלים צעדיהם לאור החורים שהתגלו בתיק, פרקליטו שוקל לבצע מהלך שיוביל לזיכוי • העדות הקריטית של ילדה נוספת טרם נגבתה
חרדים 10
כ"א סיון התשע"ט / 23.06.2019 22:39

ההתעללות בילדה החרדית: מחמוד קטוסה, הערבי מכפר דיר קדיס המואשם בתקיפת הילדה בת ה-7, מתייחס בקולו – בהקלטות בלעדיות מבית המעצר – שהגיעו הערב (ראשון) לידי ‘כאן חדשות’ לכתב האישום נגדו.

“איפה האנשים שמגנים על הצדק? איפה האנשים שעומדים נגד העוול?”, אומר מחמוד בן ה-46. “אני רוצה צדק, לא רוצה שייגרם לי עוול. אני אדם חף מפשע”.

מחמוד נעצר ב-1 במאי, לפני יותר מ-50 יום ומאז הוא ממשיך לדבוק בחפותו, כפי שניתן לשמוע בהקלטות: “אני אדם נקי. אתם יכולים לשאול עליי איפה שאתם רוצים, מה שאתם רוצים. אני את האשמה הזאת לא יכול לשאת. אני אדם שנגרם לו עוול.

“קרוב לחודשיים אני בוכה וצורח – אני אדם שנגרם לו עוול. אמרתי למשטרה ולבתי המשפט: אני בן אדם, יש לי משפחה, יש לי בן ושלוש בנות. תדמיינו שאני כאב למשפחה, מה הן התחושות שלי?  מה הן התחושות של הבת שלי?”.

בימים האחרונים, מאז שהחקירה הוטלה על ימ”ר ש”י, נגבו שוב עדויות מאמא של הילדה, מהמנהלת וסגניתה, כמו גם גורמים נוספים שכבר העידו בעבר, כחלק מפתיחת החקירה מחדש.

ביום שלישי הקרוב תינתן החלטת בית המשפט הצבאי בעניין הראיות בתיק, וגם ייקבע המועד האחרון של הפרקליטות הצבאית, בו יהיה עליה להודיע האם היא חוזרת בה מכתב האישום.

אם תתקבל החלטה הדרמטית לבטל את כתב האישום, היא תגיע על רקע שורת קשיים בתיק, שנחשפו לראשונה כבר ביום שני שעבר באתר חרדים 10. 

את ההחלטה על גורל  כתב האישום עשויה להכריע עדות חדשה, שייתכן כי תחזק את גרסת הילדה – או תחליש אותה.

על פי דיווח של כרמל דנגור ב’כאן חדשות’, האם מסרה עדות לפני כחודשיים ובה נאמר: “בתי סיפרה לי שהתוקף קורא לה בשם של ילדה אחרת, ב’. יש ילדה שזה שמה, ויש ביניהן קצת דמיון. נראה לי שהוא התבלבל בין הילדות”.

העדות מאותה ילדה לא נגבתה לאורך כל החקירה, וייתכן כי העדות הזו, היא זו שתכריע את גורל התיק.

לפי דיווח בחדשות 12, אין לפי שעה התקדמות באפיקים שאמורים לחזק את כתב האישום: לא במאמצים יוצאי הדופן של המשטרה לנסות לאתר את שני השותפים להתעללות, לכאורה, שעליהם העידה הילדה – ולא בגביית עדות המפתח של ילדה נוספת.

בחדשות 12 דווח עוד על מהלך ששוקל פרקליטו של קטוסה, עו”ד נאשף דרוויש: להגיש כבר עכשיו תגובה לכתב האישום ובכך לסנדל את המשטרה ואת הפרקליטות. אם כתב האישום מתבטל לאחר שהוגשה תגובת הנאשם, זה הופך על פי חוק לזיכוי:

במקרה כזה לא ניתן להמשיך את החקירה נגד קטוסה באישומים שמועלים נגדו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות