צפו: כך גירשה ח”כ מירי רגב את זחאלקה תוך צעקות: “טרוריסט”

ח"כ ג'מאל זחאלקה התפרץ בדיון עסק גם בהפרות הסדר של ערבים בהר הבית וצעק: "אנשי דמים אתם" • כשסירב להתנצל, הוצא בכוח, תוך שרגב צועקת: "אתה עוכר ישראל" • ח"כ מוטי יוגב: לך לעזה"
יוני גרין
ט"ז תמוז התשע"ד / 14.07.2014 12:35

חברי כנסת ערבים התפרעו הבוקר (שני) והורחקו מדיון בוועדת הפנים של הכנסת על תפקודו של מוקד 100 בפרשת החטיפה והרצח של הנערים אייל יפרח, נפתלי פרנקל וגיל-עד שעאר הי”ד.

הדיון עסק גם בהפרות הסדר של ערבים בהר הבית בימים האחרונים, ובמהלכו הוקרן סרטון שהציג ניצב אהרון אקסול, ראש אגף המבצעים במשטרה, המתאר את ההתפרעויות בירושלים ובהר הבית. יו”ר הוועדה מירי רגב שאלה את אקסול מדוע לא נסגר הר הבית ליהודים וערבים גם יחד, התפרץ ח”כ ג’מאל זחאלקה וצעק כי השוטרים לא צריכים לעלות על הר הבית וכי מדובר ב”שטח כבוש”.

לאחר שזחאלקה צעק לעבר המפכ”ל: “ידיך מגואלות בדם. מי שידיו מגואלות בדם לא יכול לעשות שלום”, הוא צעק גם לעבר יו”ר הוועדה, ח”כ מירי רגב: “אנשי דמים אתם. צאו, אנשי הדמים”.

בעקבות דבריו דרשה רגב שיתנצל ויצא מהדיון. זחאלקה הודיע, כי לא יצא והתנגד פיזית לניסיון הסדרנים להוציאו החוצה. במקום התפתחה מהומה, תוך שזחאלקה ממשיך בצעקותיו על “ידיים מגואלות בדם” – ורגב צעקה לעברו: “אתה עוכר ישראל וטרוריסט”.

ח”כ מוטי יוגב מהבית היהודי קרא: “מי נתן לך לשבת כאן? לך לעזה”.

גם ח”כ טאלב אבו עראר מרע”מ-תע”ל סולק מהדיון.
סערה פרצה הבוקר (שני) בדיון בוועדת הפנים של הכנסת

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    .
    14/07/2014 22:55
    noko
  1. אני מקווה שבבחירות הבאות המפלגות הערביות לא יגיעו להסכם ביניהם ולא יעברו את אחוז החסימה החדש

  2. מפלגות הערביות
    17/07/2014 18:29
    אלעד
  3. זה רק מראה את פרצופם האמיתי של ערביי ישראל שמייצגים אותם החכים הנל אלה טרוריסטים שיושבים בכנסת ישראל השאלה מה היה אם הם היו בסוריה באותו הקונפליקט מה היה קורה??