“תסיק מסקנות במקום לתקוף את נתניהו”: הרב רפי פרץ נגד סמוטריץ’

יו"ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ, מגבה את ההחלטה של נתניהו למנות את אמיר אוחנה לשר המשפטים • ''ראש הממשלה נותן אמון מלא ביו''ר הבית היהודי להחזיק בתיק החינוך והחברות בקבינט"
חרדים 10
ג' סיון התשע"ט / 05.06.2019 22:19

יו”ר מפלגת הבית היהודי, הרב רפי פרץ, מגבה את החלטת ראש הממשלה בנימין נתניהו למנות את ח”כ אמיר אוחנה מהליכוד לשר המשפטים – ולא את ח”כ בצלאל סמוטריץ’ – יו”ר האיחוד הלאומי.

לפי דיווח בערוץ 7, מקורבי הרב פרץ – שיקבל בימים הקרובים את תיק החינוך – אמרו: ”הבחירה הראשונה היא של ראש הממשלה והוא במפורש הציע לפרץ את תיק החינוך מהסיבה שהוא רואה בפרץ את מנהיג הציונות הדתית.

”ראש הממשלה נותן אמון מלא ביו”ר הבית היהודי להחזיק בתיק החינוך והחברות בקבינט. כמחליפו של נפתלי בנט בהנהגת הציונות הדתית.

”ראוי שלקראת המו”מ הקואליציוני שיערך מיד לאחר הבחירות הקרובות נפיק לקחים. לא ברור למה סמוטריץ’, איתו הלכנו כתף אל כתף לאורך כל המו”מ, בוחר לתקוף את ראש הממשלה במקום להסיק מסקנות”.

לדבריהם, ”ראש הממשלה קבע כי הציונות הדתית ממשיכה להחזיק בתיק החינוך והחברות בקבינט. זו הייתה המשימה והמשימה הושלמה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פעם יחידה הצבעתי לאיחוד הלאומי, ולא עוד
    06/06/2019 09:23
    שאול א.
  1. במשך שנים נמנעתי מלהצביע למפד”ל. זו הפעם הראשונה שהצבעתי בתקווה שמשהו ישתנה. מסתבר שטעיתי. החליפו שם, התאחדו, אך כלום לא השתנה. אותה פילגש מוכה ומושפלת של הליכוד. אותה אישה מוכה וחבולה משכבר הימים. זו היתה הפעם הראשונה והאחרונה שאצביע למפלגה ששוב בראשה עומד חדל אישים שסבור שתפקידו הוא לרצות את הליכוד ואת נתניהו.