ביבי וליברמן ייפגשו I הסיעות חתמו על קידום החוק לפיזור הכנסת ה-21

אחרי נתק בימים האחרונים - ראש הממשלה ויו"ר ישראל ביתנו ייוועדו הערב לשיחה בארבע עיניים • הוועדה המסדרת, המחזיקה בסמכויות ועדת הכנסת, תדון אחר הצהריים בבקשת ח"כ מיקי זוהר לפטור את הצעת החוק לפיזור הכנסת מחובת הנחה
חרדים 10
כ"ב אייר התשע"ט / 27.05.2019 16:41

גורמים בכירים בליכוד אומרים כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו”ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ייפגשו הערב – שני, לשיחה בארבע עיניים.

בין השניים שרר נתק בימים האחרונים.

עם זאת, דוברו של ראש הממשלה, יונתן אוריך, מכחיש כי הוא עתיד להיפגש עם יו”ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הערב.

בליכוד, מנגד טוענים כי פגישה כזו אכן תצא אל הפועל.

במהלך ישיבת הסיעה דחה יו”ר ישראל ביתנו את הטענות על סירובו להיפגש עם נתניהו בימים האחרונים: “מטעמי נימוס לא מזמינים מהרגע להרגע ולא בצורה לא מכובדת. הפכו את הזמנתי לפסטיבל תקשורתי”.

אחר הצהריים נפגש יו”ר איחוד מפלגות הימין, הרב רפי פרץ, עם ליברמן והשניים שוחחו על הצורך לסיים את המשבר ולהביא להרכבת הממשלה במהירות האפשרית ועוד לפני המועד האחרון העומד בפני ראש הממשלה – יום רביעי בחצות.

בתוך כך, הוועדה המסדרת תתכנס אחר הצהריים לדון בבקשת ח”כ מיקי מכלוף זוהר למתן פטור מחובת הנחה להצעת חוק התפזרות הכנסת ה-21.

מוקדם יותר קיבל לידיו יו”ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין, על פי דרישתו, מכתב מראשי סיעות הקואליציה – כולל ישראל ביתנו – ולפיו הן מעוניינות בקידום החוק לפיזור הכנסת.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות