דיווח סורי: ישראל תקפה מחסני נשק של חיזבאללה באזור דמשק

האגון הסורי לזכויות אדם טוען כי ישראל תקפה אמש מטרות באזור דמשק שבו יש מחסני נשק של איראן וחיזבאללה וסוללות נ"מ • התקיפה אמש מגיעה על רקע מתיחות גוברת בין אירן לבין ארה"ב בשבועות האחרונים
קובי פינדרוס
י"ד אייר התשע"ט / 18.05.2019 21:08

ישראל תקפה מטרות באזור דמשק שבו יש מחסני נשק של איראן וחיזבאללה וסוללות נ”מ – כך דיווח אמש (שישי) הארגון הסורי לזכויות אדם.

על פי הפרסומים בסוכנות הידיעות סאנא, התקיפה נעשתה באזור אלכיסווה, מדרום-מערב לבירה, המוכר כמרכז פעילות של כוחות חיזבאללה ואירן. במקום אירעו מספר תקיפות בשנה האחרונה.

עוד דווח כי פיצוצים נשמעו באזור נמל התעופה הצבאי אלמזה בבירה. במרכז הסורי לזכויות אדם מסרו כי יעדי התקיפה הם אתרים שבהם פעילים אנשי משמרות המהפכה.

בעיתון הגרדיאן הבריטי דווח אתמול כי גורמים דיפלומטיים אמרו, כי לחששות מפני איראן נוספה הדאגה מכך ששיירה של טילים איראניים עברה בשבוע שעבר בהצלחה דרך מחוז אנבאר שבמערב עיראק לסוריה, שם היא פרקה בהצלחה בדמשק. השיירה הצליחה לחמוק מארצות הברית ומישראל, שתקפה בשנים האחרונות משלוחי נשק שהגיעו מהאוויר לסוריה.

התקיפה אמש מגיעה על רקע מתיחות גוברת בין אירן לבין ארה”ב בשבועות האחרונים. השבוע הכחיש נשיא ארה”ב דונלד טראמפ ידיעה לפיה בכוונתו לשלוח 120 אלף חיילים למזרח התיכון, אך הזהיר כי כאשר יבצע מהלך כזה, ישלח “הרבה, הרבה יותר חיילים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות