סוכל ניסיון תקיפה של חייל במאה שערים • ליברמן: חבורה של ביריונים

עשרות קיצוניים התגודדו סביב החייל ברחוב אתיופיה, קראו לעברו קריאות ואיימו לפגוע בו • המשטרה חילצה אותו מהמקום ללא פגע • ליברמן: "הקיצוניים הללו רחוקים מאוד מהדת היהודית ומהמסורת היהודית"
חיים טוויל
י"ט ניסן התשע"ט / 24.04.2019 20:38

המשטרה סיכלה היום ניסיון של קיצוניים חרדים לפגוע בחייל שהגיע לרחוב אתיופיה בירושלים.

האירוע החל כששוטרים הוזעקו על ידי עוברי אורח לשכונת מאה שערים, לאחר שעשרות קיצוניים התגודדו סביב חייל במדים שהגיע לבקר את משפחתו, קראו לעברו קריאות ואיימו לנקוט נגדו באלימות.

השוטרים שהגיעו פיזרו את התוקפים וסייעו לחייל לצאת מהאזור ללא פגע.

במשטרה מבהירים כי ינהגו באפס סובלנות כלפי מקרים דומים. “משטרת ישראל תפעל בכל הכלים העומדים לרשותה על מנת לאתר את אלו הלוקחים חלק בתקיפתם המילולית או הפיזית של לובשי המדים ולהביאם לדין”.

יו”ר מפלגת ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, הגיב לניסיון הפגיעה בחייל: “קומץ חרדים קיצוניים מנסים שוב ושוב לפגוע בחיילי צה”ל. הם מתפרעים, צועקים, מקללים ואף משליכים אבנים על לובשי מדים.

“הקיצוניים הללו רחוקים מאוד מהדת היהודית ומהמסורת היהודית. מדובר בחבורה של ביריונים והטיפול בהם חייב להיות בהתאם. רשויות החוק חייבות למצות איתם את הדין. אסור לנו להיות סלחניים ולהשלים עם הניסיונות לפגוע בחיילי צה”ל”, כתב ליברמן בפייסבוק.

מצה”ל נמסר לחרדים 10 בתגובה לתקיפה: “צה״ל רואה בחומרה כל ניסיון לפגוע במשרתיו ומגנה את האירוע. מפקדיו של החייל שוחחו עימו, דרשו בשלומו ויסייעו לו בכל שנדרש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות