המפקד החדש הנחית על ‘הפלג’ יד קשה: 30 מהמפגינים נעצרו • צפו

מפגיני 'הפלג הירושלמי' חסמו את התנועה בצומת הרחובות יפו ושרי ישראל בירושלים, במחאה על מעצרו של האברך מאיר בלוי בהפגנה נגד גיוס בנות • מפקד מחוז ירושלים החדש הורה להפעיל יד קשה נגד המפגינים
חיים טוויל
ל' אדר א' התשע"ט / 07.03.2019 16:37

מפגינים של ‘הפלג הירושלמי’ חסמו הערב (חמישי) בגופם את התנועה בצומת הרחובות יפו ושרי ישראל בירושלים, במחאה על מעצר של האברך מאיר בלוי, שנעצר בשבוע שעבר לאחר שהשתתף בהפגנה נגד’גיוס בנות’.

מפקד מחוז ירושלים החדש דורון ידיד החליט, בניגוד לקודמו בתפקיד, לנקוט ביד קשה כנגד המפגינים, ועד כה נעצרו 28 מפגינים.

“כוחות המשטרה ממשיכים לפעול בנחישות על מנת להשאיר את צירי התנועה פנויים ולא לאפשר למפרי סדר לחסום את הכבישים. עד כה נעצרו 28 מפרי סדר”, נמסר מהמשטרה.

סיטיפס  – הרכבת הקלה הודיעה: עקב הפגנה הכוללת חסימה של מסילות הרכבת ברחוב יפו לא מתאפשר בשעה זו שירות באזור.  בשל כך פועלות כעת הרכבות בין התחנות חיל האוויר ושער שכם בלבד.

לקראת השעה 18L20 הודיעה ‘הוועדה להצלת עולם התורה’לפזר את ההפגנה בקריאת “ויחזור לתלמודו”.

מכת”זית בפעולה. וידאו: א’ כהן,וד’ פרלמוטר,  מחאות החרדים הקיצוניים
וידאו: א’ כהן, מחאות החרדים הקיצוניים
וידאו: דוברות המשטרה
וידאו: א’ כהן, מחאות החרדים הקיצוניים
וידאו: א’ כהן, מחאות החרדים הקיצוניים

מ’הוועדה להצלת עולם התורה’ של הפלג הירושלמי’ נמסר אתמול: “בעקבות מעצרו הנפשע של אסיר עולם התורה האברך החשוב הרב מאיר בלוי, שנכלא בשבוע שעבר בעוון לימוד תורה ואי שיתוף פעולה עם גזירת השמד של חוק הגיוס הנורא, הורו גדולי עולם התורה לצאת לרחובה של עיר כדי למחות בכל תוקף ולזעוק נגד הפשע הנורא המתחולל בארץ ישראל נוכח גזירת השמד שמפילה חללים מבתי המדרשות, ולנוכח מעצרו של בן הישיבה שלא מתייצב בלשכות הגיוס כחלק ממערך ההתנגדות נגד חוק השמד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות