ביבי בקול חנוק: משפחתי עוברת גהנום; ה’פייק תיקים’ נגדי יקרסו

ראש הממשלה הגיב בחריפות על החלטת היועץ המשפטי להעמידו לדין בגין שוחד בכפוף לשימוע • אמר כשקולו נשנק מדמעות: "שופכים את דמה של רעייתי, רודפים את בני. עברנו 3 שנים של גיהנום" • ניסו להדביק לי לרעייתי שישה תיקי שוחד. עוד לפני השימוע, 5 מתוך 6 התיקים הללו קרסו"
חרדים 10
כ"ג אדר א' התשע"ט / 28.02.2019 20:29

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב הערב (חמישי) להחלטת היועץ המשפטי לממשלה להעמידו לדין בכפוף לשימוע בעבירת שוחד בתיק 4000, ובעבירת מרמה והפרת אמונים בתיקים 1000 ו-2000.

נתניהו אמר בפתח דבריו: “אנחנו הפכנו את ישראל לכוח עולמי עולה, אבל עשינו זאת בלי ויתורים והרכנת ראש. השמאל יודע שעם הישגים כאלו הם לא יכולים לנצח אותנו בקלפי, הם מבצעים רדיפה פוליטית במשך שלוש שנים, מסע ציד חסר תקדים שמטרתו אחת – להפיל את ממשלת הימין ולהעלות את מפלגת לפיד וגנץ”.

לדבריו, ”הפעילו מכבש לחצים בלתי פוסק, בלתי אנושי על היועץ המשפטי כדי שהוא יגיד שהוא שוקל להגיש נגדי כתב אישום בכפוף לשימוע, גם כשאין כתב אישום. העיקר להשפיע על הבחירות, גם כאשר יודעים שמגדל הקלפים יקרוס לגמרי אחרי הבחירות. הלחץ של השמאל על היועץ המשפטי הצליח”.

נתניהו הוסיף: “קרה היום דבר חמור ביותר שפוגע בדמוקרטיה הישראלית. בפעם הראשונה בתולדות המדינה פותחים בשימוע כמה ימים פני הבחירות. כל אזרח ואזרח מבין שהעיתוי הזה הוא שערורייתי והוא נועד להפיל את הימין מהשלטון ולהעלות את השמאל לשלטון. זאת המטרה שלהם, להציף את הציבור בעלילות מגוחכות ומרושעות כלפיי בלי שתהיה לי את האפשרות להפריך את הטענות האלה עכשיו – רק אחרי הבחירות. אני אפריך את כולן. מהתחלה עד הסוף.

“אסור שהלחץ הזה יצליח בקלפי. על רוב מצביעי הליכוד שהתקשורת מזלזלת בחכמתם, זה לא ישפיע. מספיק שזה ישפיע על מעטים ואז השמאל יעלה”.

ראש הממשלה גם תקף את התקשורת: “שידורים מיוחדים, חגיגות באולפנים. לא זוכר מתי השמאל היה כל כך מאושר. לא רק שתופרים תיקים, אלא תופרים חליפות. חושבים שלא היו חליפות כשתפרו תיק לשר המשפטים הימני יעקב נאמן. כשתפרו לרפאל איתן, לאביגדור קהלני – שחטו אותם בתקשורת. גם נגד נאמן, קהלני ורפול היו כתבי אישום מפורטים. היו הוכחות כביכול, זה לא אומר כלום. זה נגמר פה בכלום. למה? כי לא היה כלום, כפי שאצלי אין כלום”.

ראש הממשלה אמר כשקולו נשנק: “במסע הציד הזה נגדי לא בחלו בשום אמצעי. שפכו את דמה של רעייתי ועדיין שופכים. רודפים את בני, העבירו את המשפחה שלי שלוש שנים של שבעה מדורי גיהנום. מסע הציד הזה התחיל עם ניסו להדביק לי לרעייתי שישה תיקי שוחד. כבר עכשיו זה קורס. עוד לפני השימוע, עוד לפני שהצגתי את כל המסמכים, 5 מתוך 6 התיקים הללו קרסו.

“אני מבטיח, גם השאר יקרסו. הם יקרסו כשאתעמת עם עדי המדינה. אמרו להם, או שתתנו משהו שקרי על נתניהו, או שתכנסו לכלא. הם יקרסו כשאביא עשרות עדים שלא נחקרו. אציג את המסמכים והפרוטוקולים שיוכיחו שכל הפעולות שלי נעשו ללא רבב”.

נתניהו כינה את התיקים נגדו: “פייק 1000, פייק 2000 ופייק 4000” – ואמר: “לא ביבי – לא חוקרים”.

בהמשך תקף את פרקליט המדינה שי ניצן והפרקליטה ליאת בן ארי: “איך אפשר להסביר שליאת בן ארי דחפה לפרסם את החלטת היועץ דווקא עכשיו, אבל עצרה ב-2013 את החקירות נגד לבני בגלל שזו התערבות בבחירות. האם זה מקרה ששיש ניצן הפלה לרעה אנשי ימין ובאופן שערורייתי פעל נגדם? מקווה שזה רק מקרה”.

נתניהו הפריך את החשדות ולפיהם הוא התערב בתכני אתר וואלה: ”לוקחים את עבודת הדוברות של כל פוליטיקאי, ורק אצלי הופכים את זה לפלילי. לוקחים שיחה שלי שנועדה להגן על הבן שלי מעלילת דם והופכים את זה לעלילת דם. איזה אבא לא יגן על הבן שלו? דיברתי עם עוד מו”לים שהורידו את הידיעה הזאת. נעלה את הכל בשימוע.

“וואלה היה ונשאר אתר שמאל קיצוני שעוין אותי מאוד. תבדקו בגוגל. ומי האדם הראשון בהיסטוריה שמאשימים אותו בשוחד על סיקור חיובי? אותי, בנימין נתניהו. מעניין שלא בודקים את שאר הפוליטיקאים שקיבלו מנוני מוזס סיקור אוהד, תמורת חוק ישראל היום, מה שהיה מכניס מיליונים לכיסו של נוני.

”סיקור חיובי זה שוחד רק אם קוראים לך נתניהו. מה עם פייק 1000? הוציא מאות מיליונים מכספי משלם המיסים? מצאו סיגרים, חמגשיות. קשקוש. מנפחים פה את הסכומים בניפוח אדיר, לוקחים את כל הסיגריות והשמפניות ממילצ’ן וחבריו, ומעמיסים הכל עליי”, טען.

נתניהו אמר בסיום דבריו, כי הוא שואב עוצמה משלושה דברים: משפחתו, העובדה שאין בסיס לחשדות נגדו – ומאזרחי ישראל.

מדוברות משר המשפטים נמסר:

בתגובה לדברים שאמר ראש הממשלה הערב בנוגע לעוה”ד ליאת בן ארי שוויקי, פרקליטת מחוז מיסוי וכלכלה, שהמליצה לשקול הגשת כתבי אישום נגדו בעבירות שוחד, לפיהם היא החליטה כביכול בשנת 2012 להקפיא חקירה נגד חהכ ציפי לבני בגלל הקדמת הבחירות, נבקש להבהיר כדלקמן:

ח”כ ציפי לבני כלל לא הייתה חשודה בתיק בו נחקרו החשדות בעניין מפלגת קדימה. החקירה בתיק זה הייתה בנוגע לגזבר המפלגה, רואה החשבון יצחק חדד, בכל הקשור לניהול ענייניה הכספיים של הסיעה. בהמשך אף הוגש נגדו כתב אישום והתיק מתנהל בביהמ”ש המחוזי בת”א בימים אלו.

במהלך שנת 2011 החלה חקירה סמויה בתיק זה. במהלך חודש אוקטובר 2012, וכאשר החקירה עדיין היתה סמויה, הוחלט על הקדמת הבחירות לכנסת. בסמוך למועד זה, ראש אגף חקירות ומודיעין במשטרת ישראל דאז, קיבל החלטה לא לבצע פעולות חקירה בתיק עד לסיום הבחירות הכלליות לכנסת. עוה”ד בן ארי- שוויקי כלל לא הייתה מעורבת בקבלת החלטה זו.

אין שום דמיון בין תיק זה לתיקים בעניינו של ראש הממשלה שבהם כל החקירות הסתיימו לפני ההחלטה על הקדמת הבחירות.

צר לנו על המתקפות האישיות חסרות היסוד שכוונו הערב נגד עובדי ציבור העושים מלאכתם נאמנה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות