הליכוד למנדלבליט: לחקור את גנץ ואלשיך על קבלת כספים ללא מכרז

הליכוד הגיש תלונה ליועץ המשפטי הממשלה: דורש לחקור את בני גנץ ורוני אלשיך • התלונה, בעקבות פרסום לפיו קודם שחברת 'המימד החמישי' שבראשה עמד גנץ פשטה את הרגל - היא קיבלה מיליונים מהמשטרה ללא מכרז
אריה ריבקינד
י"ב אדר א' התשע"ט / 17.02.2019 20:51

תלונה ליועץ המשפטי הממשלה: מפלגת הליכוד שיגרה הערב (ראשון) דרישה לאביחי מנדלבליט לחקור את בני גנץ ורוני אלשיך – זאת בעקבות הפרסום ב’הארץ’, לפיו לפני שחברת ‘המימד החמישי’, שבראשה עמד גנץ, פשטה את הרגל, היא קיבלה מיליונים מהמשטרה, ללא מכרז.‎

עו”ד מיכאל דבורין שפנה ליועמ”ש בשם הליכוד, ביקש לבדוק את נסיבות ההתקשרות ללא מכרז בין משטרת ישראל לבין חברת ‘המימד החמישי’.

”התקשרות בהיקף גדול שכזה בפטור ממכרז הינה דבר חריג שבחריגים ואמורה להתקיים רק בנסיבות מיוחדות”, כתב דבורין ליועמ”ש. ”אולם במקרה דנן נראה כי כלל לא התקיימו נסיבות חריגות שכאלה שכן קיימות לא מעט חברות המציעות שירותים מתחרים (ואף מוצלחים בהרבה) לשירותים שהציעה הממד החמישי באותה עת, וחרף כך משום מה בחרה משטרת ישראל בראשותו של מר אלשיך לבצע את ההתקשרות הנ”ל ללא עריכת מכרז.

”זאת ועוד –  כלל לא ברור מדוע בחרו הצדדים עד היום להסתיר את דבר נסיבות ההתקשרות בפני הציבור, אם כי נדמה שהתשובה לכך היא ברורה”.

דבורין הוסיף:  “נסיבות ההתקשרות הינן תמוהות למדי ומצריכות בדיקה מעמיקה של רשויות האכיפה”.

בליכוד דרשו עוד: “בשם זכות השוויון לבחור ולהיבחר, מבוקש כי הודעה על פתיחה בבדיקה או בחקירה תפורסם בהקדם האפשרי ועוד לפני הבחירות לכנסת, זאת על מנת שיהיה בידי הציבור הבוחר מלוא המידע בדבר מעורבותם של יו”ר חוסן לישראל בני גנץ ואיש יש עתיד רם בן ברק בפרשה”.

1

2

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות