צפו: מרדף מטורף ברחובות ירושלים אחרי נהג שמעולם לא הוציא רישיון

צעיר בן 18, שלא הוציא רישיון נהיגה מעולם, נמלט מהשוטרים שביקשו לבצע בדיקה • הוא דהר על האופנוע ברחובות ירושלים, נגד כיוון התנועה, וחצה אורות אדומים • אחרי שהצליח להימלט, הסגיר עצמו צפו בתיעוד
חיים טוויל
ב' אדר א' התשע"ט / 07.02.2019 11:29

בשבוע שעבר, בפעילות מבצעית של שוטרי יחידת האופנועים בדרום ירושלים, הבחינו בשני צעירים הרוכבים על אופנוע וביקשו מהם לעצור בצד הדרך לבדיקה, לאחר חשד שעלה לגביהם.

הצעיר שנהג באופנוע סירב לעצור והחל להימלט מהשוטרים בנסיעה פרועה, תוך שהוא מסכן את חייו, חיי הצעיר הנוסף שהרכיב עמו – וציבור משתמשי הדרך.

במהלך הימלטותו, דלקו אחריו השוטרים תוך שהם מתעדים את נסיעתו ומגוון עבירות התנועה שביצע, בהן נסיעה בניגוד לתנועה בכביש ובכיכרות, אי מתן זכות קדימה, חציית צומת באור אדום, מהירות מופרזת ועבירות נוספות.

בשלב מסוים איבד החשוד את שליטתו על האופנוע ונמלט רגלית בין הרחובות.

לאחר מגוון פעולות במישור המודיעיני, כשהבין החשוד כי השוטרים ‘סוגרים’ על מקום מסתורו – הסגיר עצמו לידיהם. בדיון שהתקיים בעניינו הוא שוחרר על ידי בית המשפט בתנאי מעצר בית.

האופנוע שנתפס והיה שייך לחברו של החשוד, הושבת על ידי קצין משטרה למשך 30 ימים.

מבירור זהותו של החשוד עלה, כי מדובר בצעיר שרק מלאו לו 18 שנים וכי הוא לא הוציא רישיון נהיגה מעולם.

יחידת תביעות התעבורה של משטרת ישראל הגישה השבוע כתב אישום חמור כנגד החשוד בגין עבירות: נהיגה פוחזת של רכב, הפרעת שוטר במילוי תפקידו, נהיגה ללא רישיון מעולם, אי ציות לשוטר במדים, נהיגה ברכב ללא ביטוח, מהירות בלתי סבירה לתנאי הדרך, אי ציות לאור אדום בנסיבות מחמירות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות