גדעון סער: נתניהו נמצא בכמה רמות יותר, מעל כל יתר המתמודדים

השר לשעבר שהגיע למקום הרביעי ברשימת הליכוד הבהיר: תומך בראש הממשלה נתניהו ועומד מאחוריו: "אינני מתבוסס בעבר" • "התקשורת מנסה לתקוע טריז ביני לבין ראש הממשלה, ואני אינני מסכים להיגרר לכך"
קובי פינדרוס
א' אדר א' התשע"ט / 06.02.2019 21:37

“נתניהו ראוי בהחלט להיות ראש הממשלה, הוא מועמד בכמה רמות יותר, גם מבחינת הכישורים, היכולות מכל מה שמציעות המפלגות האחרות”, כך אמר היום (רביעי) גדעון סער בראיון לחדשות 12.

כאשר נשאל אם הוא מרוצה על רקע הידיעות כי אנשי נתניהו שבעי רצון מכך שלא זכה במקום הראשון,  השיב בהומור: ‘אם אני מרוצה מהתוצאות, וראש הממשלה מרוצה מהתוצאות – אז הכל מצויין’.

סער התייחס פעם נוספת למתקפה של נתניהו נגדו, ימים ספורים לפני ההצבעה, וסיפר מדוע בחר להגיב.

“אני הגבתי להתקפה שנחתה עליי יומיים לפני הקלפיות”, סיפר. “הייתי חייב לומר דברים ברורים כי שתיקה הייתה כהודאה. אולי אנשים אחרים היו מחכים בשקט, אני אמרתי את הדברים כהווייתם. אני בהחלט נפגעתי, נגרם לי עוול, אבל זה מאחורי”.

סער טען שהתקשורת מנסה לסכסך בינו לבין ראש הממשלה, ולטענתו הוא לא מסכים להיגרר לכך והביע תמיכה מלאה בנתניהו.

“כרגע אנחנו עומדים לפני מערכת בחירות מכריעה”, הזכיר. “לי חשוב ניצחון הליכוד והרכבת הממשלה הבאה בראשות הליכוד, והמועמד הוא נתניהו, אין התמודדות על ראשות הליכוד, יש מועמד אחד לליכוד לראשות הממשלה – נתניהו”.

סער התייחס גם לדיווח  לפיו נתניהו לא מתכוון למנות את סער לתפקיד שר. “אנחנו כבר ניצחנו את הבחירות?”, שאל. “אנחנו נשדר משהו לא נכון לציבור אם נתנהג כאילו שהניצחון בכיס שלנו. אני כרגע אירתם יחד עם חבריי לניצחון הליכוד בבחירות. ברגע זה כל נושא השאיפות האישיות הוא משנה לצורך שלנו לנצח בבחירות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות