נתניהו: הצבא שלנו הלם בסוריה, מי שמאיים להשמידנו – ישא באחריות

אש הממשלה התייחס בטקס חנוכת נמל התעופה רמון בתמנע לתקיפות של צה"ל הלילה נגד מטרות איראניות בסוריה - ושיגר רמז ברור בתגובה לאיומים האיראניים: "מי שמנסה לפגוע בנו - אנו פוגעים בו"
חיים טוויל
ט"ו שבט התשע"ט / 21.01.2019 13:20

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף בצהריים (שני) באירוע חנוכת שדה התעופה החדש בתמנע על שם אילן ואסף רמון.

בפתח נאומו התייחס נתניהו למצב הביטחוני בצפון: “אמש הלם חיל האוויר בעוצמה במטרות איראניות בסוריה, לאחר שאיראן שיגרה משם טיל אל עבר שטחנו”.

נתניהו הדגיש: “איננו עוברים לסדר היום מול מעשי תוקפנות אלה, מול ניסיונות איראן להתבסס צבאית בסוריה ומול ההצהרות המפורשות של איראן שבכוונתה להשמיד את ישראל, כפי שאמר רק עכשיו מפקד חיל האוויר של איראן”.

נתניהו הוסיף: “אנו פועלים גם נגד איראן וגם נגד הכוחות הסורים שמסייעים לתוקפנות האיראנית. מי שמנסה לפגוע בנו – אנו פוגעים בו. מי שמאיים להשמיד אותנו יישא במלוא האחריות”.

בהמשך התייחס נתניהו לביקורו בצ’אד: “יבואו לכאן מטוסים מהמזרח ומהצפון, אנחנו פותחים נתיבי טיסה מעל ארצות נוספות באזור. אני מקווה שנוכל לטוס ישירות מנתב”ג לאפריקה. ישראל נפתחת לעולם, היא לא קצה מבודד”.

שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ בירך את ראש הממשלה על התקיפה הלילה בסוריה. “הקם להורגך – השכם להורגו. מי שיורה טילים ישלם את המחיר. מנסים לבנות תשתית טרור נגד מדינת ישראל. בעזרת צה״ל אנחנו ננצח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות