“ילדינו הלוחמים עוברים רצח אופי. מעלילים עליהם עלילות שווא”

שש אימהות של לוחמים 'נצח יהודה' יוצאות במכתב מיוחד ששיגרו לרמטכ"ל ודובר צה"ל נגד הכפשת בניהן, לאחר הפיגועים ביו"ש, תחת הכותרת: "עלילות נגד ילדינו, גיבורי הנח"ל החרדי" • "מעלילים עליהם על תפקוד לקוי, על חוסר מקצועיות ועל רמה אנושית נמוכה. קראנו, שמענו והזדעזענו!"
חיים טוויל
א' שבט התשע"ט / 07.01.2019 09:36

אימהות של לוחמים בגדוד ‘נצח יהודה’ שלחו מכתב לרמטכ”ל גדי איזנקוט, בעקבות הניסיון מצד בכירים בצה”ל ועיתונאים, להכפיש את הגדוד – בעקבות הפיגועים האחרונים ביו”ש.

לוחמי ‘נצח יהודה’  איבדו בתקופה האחרונה שניים מחבריהם – יובל מור יוסף ויוסף כהן הי”ד. חבר נוסף, שנפצע בפיגוע, עדיין נלחם על חייו.

נוסף על כך, חיילים הושעו אחרי שהתעמתו עם שוטרי מג”ב בבית אל והואשמו בחוסר מקצועיות.

על המכתב –  שהובא בעיתון ‘ישראל היום, חתמו שש אימהות: בת אל גרינשפן, מיכל קרוטהמר, ענת גנירם, עינת נוקד, סוניה אללי ורונית אלון.

תחת הכותרת “עלילות נגד ילדינו, גיבורי הנח”ל החרדי”, כתבו האימהות לרמטכ”ל, לקצינת פניות הציבור ולדובר צה”ל: “שלחנו את בנינו יקירינו להגן על מדינת ישראל. הם בחרו במסלול הזה דווקא כי ידעו שבגדוד ‘נצח’ הם יוכלו בוודאות לשרת שירות קרבי ומשמעותי במסגרת שמתאימה לעולמם, לאורח חייהם ולאמונותיהם.

“הם עברו מסלול הכשרה מקצועי לא קל על ידי צוות מפקדים נפלא, והפכו יחד לחבורה אמיצה ולפלוגה מקצועית וטובה, ששומרת על אזרחי מדינת ישראל ופועלת ללא פחד, לאתר מחבלים שמנסים להפר את שגרתנו ולמרר את חיינו פה במדינה.

“לצערנו הרב, בשבועות האחרונים ילדינו הלוחמים על הגנת מדינת ישראל עוברים רצח אופי. מעלילים עליהם עלילות שווא על תפקוד לקוי, על חוסר מקצועיות ועל רמה אנושית נמוכה. קראנו, שמענו והזדעזענו!”

מצה”ל נמסר: “גדוד ‘נצח יהודה’ מבצע פעילות מבצעית אינטנסיבית בהגנה על התושבים והעוברים בגזרתו, וכן פעילות מבצעית רבה למיגור הטרור ביו״ש.

“הגדוד תרם רבות לביטחון המדינה וזוכה להערכה רבה ממפקדי צה”ל על פעילותו לאורך השנים. צה״ל מחזק את הלוחמים ומודה למשפחותיהם שתומכות בהם ובשירותם.

“צה״ל מלווה וימשיך ללוות את המשפחות השכולות ואת משפחת החייל הפצוע ומייחל להחלמתו המלאה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות