בחירות 2019: עוד פורש מכולנו, מגל קיבל הצעה, אלופה מצטרפת ללפיד

ד"ר מייקל אורן, סגן השר במשרד ראש הממשלה, החליט לעזוב את 'כולנו' • גם ח"כ אלי אלאלוף מ'כולנו' לא ימשיך • בנט ושקד הציעו למגל מקום ברשימת 'הימין החדש' • האלופה במיל' אורנה ברביבאי תשובץ ככל הנראה ברשימת 'יש עתיד'
אריה ריבקינד
כ"ב טבת התשע"ט / 30.12.2018 11:51

באים, הולכים: חבר הכנסת ד”ר מייקל אורן, סגן השר במשרד ראש הממשלה, הודיע על החלטתו לעזוב את מפלגת ‘כולנו’.

לפי דווח ב’ישראל היום’, אורן מצטרף לשר הבינוי יואב גלנט – שצפוי להודיע בקרוב אף הוא על עזיבת המפלגה של כחלון לטובת הליכוד.

גם ח”כ אלי אלאלוף מ’כולנו’ לא ימשיך לכנסת הבאה.

לפי הדיווח, מייקל אורן לא שולל הצטרפות למפלגה אחרת, וייתכן כי ישוריין על ידי ראש הממשלה ברשימת הליכוד לכנסת הבאה.

איש התקשורת ינון מגל בוחן הצטרפות למפלגת ‘הימין החדש’ של בנט ושקד, לאחר שקיבל הצעה לחבור למפלגה.

מגל גילה בשבוע שעבר שקיבל הצעה לחזור לחיים הפוליטיים, אולם טרם החליט האם להיענות לה. ”אני בוחן את הדברים”, אמר מגל, שמגיש כיום תוכנית יומית ברדיו 103FM. ”כל יום אני בוחן מחדש. אני לא אדם שמתכנן לטווח ארוך. אם יש הצעה, פותחים דלת, אני שוקל אם להיכנס או לא להיכנס. כך גם היה בפעם הקודמת: הייתי עורך ‘וואלה’, נפתלי בנט הרים טלפון ואמרתי ‘מה כבר יכול לקרות?’. אני שוקל כל הזמן, שוקל את צעדיי”.

גם האלופה במיל’ אורנה ברביבאי מצטרפת לחיים הפוליטיים ותשובץ ככל הנראה ברשימת ‘יש עתיד’ לכנסת.

ברביבאי היא האישה הראשונה בישראל שהגיעה לדרגת אלופה וישבה סביב שולחן המטה הכללי של צה”ל, כאשר מונתה בשנת 2011 לתפקיד ראש אגף כוח האדם על ידי הרמטכ”ל דאז, בני גנץ.

לאחר השחרור מצה”ל כיהנה ברביבאי ביו”ר מגבית התרומות של קרן ויצ”ו בישראל, ולאחר מכן, בשנת 2015, מונתה למנכ”לית הקרן הפילנתרופית תאגידית למיזמים לאומיים.

ברביבאי גם חברה בוועד המנהל של ארגון “מעוז” ושל המכון הישראלי לדמוקרטיה, ולימדה באוניברסיטת בר־אילן ובמרכז הבינתחומי הרצליה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות