“בוקר טוב, עשרות אלפי השקלים שנגנבו לך, מחכים בתחנת משטרה”

חוקר משטרה התקשר הבוקר אל מנהלת עמותה גדולה בירושלים שדיווחה כי נגנבו כספים ממשרדיה - ובישר לה: לכדנו את הגנב, הכסף אצלנו • החשוד ביצע את הגניבה באחד מימי השבת, כשבתו בת השנתיים על ידיו
חיים טוויל
י"ט טבת התשע"ט / 27.12.2018 14:22

במשטרה התקבלו בחודשיים האחרונים שתי תלונות, לפיהן בוצעו שתי התפרצויות לבניין משרדים בשכונת בקעה בירושלים, במהלכן נגנבו עשרות אלפי שקלים ממשרד של עמותה גדולה הפועלת בירושלים, ופנקס המחאות ממשרד נוסף.

חוקרי המשטרה שפתחו בחקירה, תוך שימוש במגוון פעולות חקירה שונות, גילו כי בחלק מההמחאות בוצע שימוש במספר בתי עסק, ובמקביל ערכו מאמצים מודיעיניים שהובילו לאיתור זהותו של החשוד בגניבה,  תושב ירושלים, בשנות ה-30 לחייו – ולמעצרו הבוקר.

לפי החשד, נכנס החשוד באחד מימי השבת, כשבתו הפעוטה כבת השנתיים על ידיו, גנב ממשרדי העמותה עשרות אלפי שקלים – ונמלט מהמקום.

הבוקר, עם מעצרו, הצליחו חוקרי הפשעים במשטרה להשיב את סכום הכסף במלואו, ובשיחה מרגשת שערכו עם מנהלת העמותה בישרו לה כי כספה אותר והוא ממתין לה בתחנת משטרת מוריה.

במשטרה ציינו, כי עבירות התפרצות וגניבה הנם עבירות חמורות הפוגעות ברכושו של הציבור, “ובמקרה זה, חשיבותו של הכסף שהצלחנו להשיב מקבל משמעות אחרת, היות ומדובר גם בכספי עמותה גדולה הפועלת בסיוע כספים אלו למען תושבי ירושלים. כנגד החשוד אנו נפעל למיצוי הדין”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות