הכוחות פשטו על הדירה: ה-GPS ‘הפיל’ שני גנבי אופניים סדרתיים מב”ב

חובש מתנדב התקשר למוקד 'השומרים' ודיווח כי גנבו לו זוג אופניים חשמליים יקרים • כשהתברר שעל האופניים מותקן מכשיר GPS אשר מאתר את מיקום האופניים בכל רגע נתון - המבצע ללכידת הגנבים יצא לדרך
חיים טוויל
כ"ט תשרי התשע"ט / 08.10.2018 12:51

אמש (ראשון) התקשר אזרח למוקד ‘השומרים’ בעיר בני ברק ודיווח כי זוג אופניים חשמליים יקרים שבבעלותו, אשר משמשות אותו כחובש מתנדב רפואת חירום, נפרצו ונגנבו, כאשר היו קשורות מתחת לביתו.

האזרח סיפר כי על זוג האופניים מותקן מכשיר GPS אשר מאתר את מיקום האופניים בכל רגע נתון.

המוקדן שישב במוקד הארגון הנחה את האזרח להפעיל את פונקציית המיקום, כשבמקביל הוא מעדכן את מתנדבי הארגון והמשטרה באירוע המתרחש.

מתנדבי ‘השומרים’ שהגיעו לזירה במהירות, יחד עם בלשי משטרת מרחב דן, תצפתו על בית החשודים במשך שעות ארוכות, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, ולאחר שהתבסס החשד, הכוחות פשטו על הדירה והביאו למעצרם של החשודים.

בדירה בה נתפסו החשודים, נמצאו בנוסף לזוג האופניים שכבר פורקו, זוגות אופניים וחפצים נוספים, אשר ככל הנראה נגנבו גם הם בתקופה האחרונה על ידי השניים.

אופניים חשמליים

צילום: דוברות השומרים

החשודים, צעירים תושבי שכונת פרדס כץ, נעצרו על ידי צוות הבילוש והבוקר (שני) הם יובאו לבית המשפט להארכת מעצרם.

מבדיקה ראשונית עלה החשד, כי העצורים קשורים למקרי פריצות רבים שאירעו לאחרונה בעיר.

יו”ר ארגון ‘השומרים’, חיים רוטר: “המתנדבים ימשיכו לשמר את תחושת הביטחון של תושבי העיר. פעילות מהירה של המתנדבים, תוך שיתוף פעולה הדוק עם משטרת מרחב דן, הן ברמת הפיקוד והן ברמת הדרגים בשטח – הביאו למעצרם של הגנבים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות