ביבי: “חיים בזכות גיבורים כמו ארי”. ההורים: “עשה דברים שלא ייאמנו”

ראש הממשלה ניחם את בני משפחתו של ארי פולד הי"ד: "פגשתי הערב את הוריו ואחיו המופלאים של גיבור ישראל הנפלא" • ההורים: "אנחנו לראשונה מרגישים את מחיר החיים בישראל"
אריה ריבקינד
ח' תשרי התשע"ט / 16.09.2018 23:46

שעות ספורות לפני הלווייתו של ארי פולד הי”ד, שנרצח היום (ראשון) בפיגוע דקירה בצומת גוש עציון, הגיע ראש הממשלה בנימין נתניהו לביקור ניחומים בבית משפחתו.

“פגשתי הערב את הוריו ואחיו המופלאים של גיבור ישראל הנפלא ארי פולד ז”ל”, כתב נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו. “חיבקתי אותם בשם כל עם ישראל בעת יגונם הנורא. אנו חיים בזכות גיבורים כמו ארי. נזכור אותו תמיד”.

בביקור בבית המשפחה השתתפו גם שר החינוך נפתלי בנט, יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין וחבר הכנסת בצלאל סמוטריץ’ – שיועצו הפרלמנטרי הוא אחיו של הנרצח.

ההורים השכולים, יונה ומרי פולד, סיפרו על פועלו של ארי הי”ד בתחום ההסברה, על גיוס הכספים למען מדינת ישראל, על לחימתו במלחמת לבנון השנייה ועל עלייתו לישראל כחייל בודד. “הוא עשה כל כך הרבה דברים במקביל, אנחנו מקבלים סיפורים עליו ממדינות בכל העולם. הוא היה מלא תשוקה לישראל. האהבה לארץ באה מעומק הלב”, העידו ההורים.

ההורים הוסיפו וסיפרו על בנם: “היה לו כח על אנושי, הוא עשה דברים שלא ייאמנו. אנחנו לראשונה מרגישים את מחיר החיים בישראל. אבל אנחנו מבינים שחייבים להמשיך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות