הקלטה דרמטית: “נדלקה לי המנורה של המנוע ואין לי בלמים”. איך נגמר?

אזרח שנהג ברכבו הפרטי בירושלים לכיוון גבעת זאב, התקשר למשטרה ודיווח שהתרחשה תקלה ברכבו - ובלמי הרכב אינם פועלים • האזינו להקלטה של שיחת המצוקה למוקד 100
חיים טוויל
י"ח אלול התשע"ח / 29.08.2018 15:36

בלילה שבין שבת ליום ראשון התקבלה במוקד 100 של משטרת ישראל שיחת מצוקה מאזרח שנהג ברכבו הפרטי בירושלים לכיוון גבעת זאב, לפיה התרחשה תקלה ברכבו ובלמי הרכב אינם פועלים.

“נדלקה לי ברכב המנורה של המנוע ואין לי בלמים”, אמר.

שוטרת מוקד 100 המשרתת בירושלים, מיד העבירה לנהג הנחיות ראשוניות כיצד לנהוג במקרה זה, שכללו הדלקת אורות המצוקה, צפירה לרכבים נוספים על מנת להזהירם ובדיקה שאין כל חפץ היכול להימצא מתחת לדוושת הבלם ולהפריע לתפקודה.

במקביל, שוטרת המוקד הזעיקה ניידות משטרה הנמצאות באזור, על מנת שיגיעו אל נהג הרכב שנמצא בנסיעה וינסו לסייע לו בבלימת הרכב.

השוטרת צרפה לשיחה בוחן תנועה של המשטרה המתמחה ברכבים, שהנחה את הנהג כיצד לפעול על מנת להבין את מקור הבעיה, להאט את הרכב ולבסוף להביא לעצירתו המוחלטת בשלום, יחד עם שוטרים שליוו אותו בניידת בשלבי העצירה.

“לשמחתנו גם המקרה הזה יחד עם רבים נוספים, הסתיים בשלום והצלחנו לסייע לאזרח נוסף שהיה במצוקה ברורה ומידית שיכלה גם להסתיים אחרת… זה התפקיד שלנו כמוקד 100 של המשטרה, לתת מענה מהיר, מקצועי ויעיל לכל שיחת מצוקה למען כלל האזרחים”, אמרו במשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות