“נפל קורבן לתרמית”: אביה של מירי רגב נחקר בפרשת האלכוהול המזויף

בפשיטה על מחסן בבעלות האב ושותפו נמצאו 1,500 בקבוקי אלכוהול מזויפים • סיבוני ושותפו שוחררו בתנאים מגבילים • רגב ל'ישראל היום': "אבי נפל קורבן לתרמית. לא ידעו שהסחורה שאותה רכשו היתה מזויפת. מאמינה ביושרו ובהגינותו"
אריה ריבקינד
כ"א אב התשע"ח / 02.08.2018 02:11

פרשת האלכוהול המזויף, שגבתה את חייהם של שישה אנשים וגרמה לעיוורונם של שלושה, הולכת ומסתעפת: ‘ישראל היום’ אמש כי אחד הנחקרים בפרשה הוא פליקס סיבוני – אביה של שרת התרבות והספורט מירי רגב.

לפני כשלושה שבועות פשטו שוטרים על מחסן במושב אחוזם, הנמצא בבעלות סיבוני ושותפו, ובמקום נמצאו 1,500 בקבוקי אלכוהול מזויפים עם רמת מתנול גבוהה.

“נגד החשודים החל הליך פלילי”, נמסר מהמשטרה, “הם נחקרו באזהרה ובתום חקירתם שוחררו בתנאים מגבילים”.

גורם במשרד הבריאות, המעורב בחקירת הפרשה, טוען כי “כשהעלו את המס על האלכוהול גברו הזיופים. המטרה היתה להפחית את השתייה כי היא יקרה, אבל במקביל זה פתח שוק מטורף של זיופים”.

עו”ד מיכה גבאי, המייצג את סיבוני, מסר ל’ישראל היום’: “הוא אמנם נחקר בחשד, אבל שוחרר ללא שום תנאים מגבילים וממשיך לעבוד כרגיל. כל איש עסקים יכול ליפול קורבן למזימה כזאת או אחרת. רק בדיעבד הסתבר לו שיש משהו לא כשר, והוא הפסיק למכור, הודיע למשטרה ושיתף פעולה. אין לי ספק שבסופו של דבר יסתבר שהוא לא ידע, ויצטרכו למצוא את אלה שמפיצים משהו לא חוקי”.

“אבא שלי אדם ישר, הגון ותמים לב”, מסרה בתגובה השרה מירי רגב ל’ישראל היום’. “אבי עבד קשה לפרנס את משפחתנו בכבוד. אבי ושותפו ניהלו שנים רבות עסק למשקאות בדרום, בהגינות, ביושרה ובמקצועיות”.

לדבריה, “אבי ושותפו נפלו קורבן לתרמית כאשר רכשו אלכוהול, שבדיעבד הסתבר לתדהמתם כי הוא מזויף. הם זומנו לחקירת משטרה, שבמהלכה שיתפו פעולה באופן מלא עם החוקרים”.

היא הוסיפה: “מכירת אלכוהול מזויף היא תופעה חמורה שעלינו למגרה. אני סומכת על המשטרה, וכולי תקווה כי תשים את ידה על מי שמכר ומוכר אלכוהול מזויף לבעלי עסקים. אין לי ספק כי עם סיום החקירה יסתבר שאבי ושותפו דיברו אמת, וכי לא ידעו שהסחורה שאותה רכשו היתה מזויפת. אני אוהבת את אבי ומאמינה ביושרו ובהגינותו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות