אח החשוד בדריסה למוות: “חושבים על הנער שנהרג, אנו חיים בזוועה”

אחיו של החשוד בדריסתו למוות של הנער אילון שלו אמסלם ס"ל נשמע נסער מאוד בראיון לתוכניתה של אילה חסון ב-103fm: "נאלץ לחיות עם הזוועה הזו כל חיינו" • עורך הדין: "מרשי הוא 'ילד טוב ירושלים'. הוא מגיע ממשפחה חרדית וצבר ותק של חמש שנים בנהיגה ללא עבר עברייני"
חרדים 10
י"ח אב התשע"ח / 30.07.2018 11:15

שמואל בר זכאי, אחיו של הנהג אלי בר זכאי, שפגע בילד אילון שלו אמסלם ז”ל בתאונה ביום חמישי שעבר, השתתף הבוקר (שני), בראיון לתוכניתה של אילה חסון ב-103fm, בצערה של משפחת הנער שנהרג, והתייחס לתחושות במשפחה שלו.

“שלומנו לא טוב. אנחנו כל הזמן חושבים על הנער שנהרג. זה לא היה צריך לקרות. לקחנו קשה את האירוע, לא משנה באיזה צורה זה קרה, עם התוצאה הזו אנחנו נחיה כל החיים. אחי הוא ילד טוב שלומד ומתפלל, יש לו נשמה טובה. הוא עבד אצלי בעסק ואני מכיר אותו היטב. אני לא יודע מה התגלה בגופו לאחר התאונה ולא הייתי במקום כשזה קרה, בשביל זה יש את עורכי הדין והמשטרה”.

כשנשאל אם חשבו לבקר את משפחת ההרוג השיב: “כמובן שחשבנו על זה, כתבנו להם מכתב. הם כינו אותו רוצח, אך השאלה ממה הם ניזונו ומה הם שמעו באותו רגע. העברנו מסר שאנחנו כואבים את המוות. הנהג עצמו לא מפסיק לבכות ומבין שזה קרה בגללו. בכל צורה שלא תהיה הוא זה שנהג ברכב. אני לא יודע איך הוא יחיה עם הדבר הזה בהמשך”.

לשיחה הצטרף פרקליטו של הנהג, עורך הדין אילון אורון, שהתייחס לאירוע המצער: “צפיתי בערוץ עשר בו דנו בנושא. לכל מטבע יש שני צדדים. זו קטסטרופה ואסון, השופט בעצמו ציין שזה אסון גם למשפחה של ההרוג וגם למשפחה של הנהג”.

“מרשי הוא ‘ילד טוב ירושלים'”, הוסיף, “הוא מגיע ממשפחה חרדית וצבר ותק של חמש שנים בנהיגה ללא עבר עברייני. הוא בחור טוב שקרה לו אסון. אתמול פורסמו נתונים שהראו כי נערים רבים בקבוצות הגיל שלו מצאו את עצמם נוהגים אחרי ששתו אלכוהול. אני לא מקל ראש בכך, כל טיפת אלכוהול גורמת לנהג להרגיש טוב יותר ברגע האמת, זו תופעה וזה לא בסדר”.

על בדיקת ‘הנשיפון’ בה נמצא הנהג חורג פי 10 מהמותר בכמות האלכוהול בגופו הבהיר: “החוק קובע מגבלות שרירותיות והוא חייב להיות כזה. אלכוהול במידה כזו או אחרת יכול לגרום לתאונה. אם הוא בגיל 24 ויום, מותר לו לשתות פי עשרה ממה שמותר לבחור צעיר יותר. מבחינת החוק הייתה לו בעיה אך אין הבדל בסיכון. אלכוהול במידה כזו או אחרת עלול לגרום לתאונה אך הכמות – פי עשרה או לא, זה עניין פורמאלי ולא זה שגרם להבדל מבחינה זו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הנהג שדרס את אילון בן ה13
    30/07/2018 14:32
    טובי
  1. מוזר שבפייסבוק הנהג הוא ללא כיפה ונונהג במכנונית ספורט! מספיק לשקר!!!