מעצר ‘האם המזריקה’ הוארך עד יום א’: תשלח להסתכלות פסיכיאטרית

בית משפט השלום בירושלים נעתר לבקשת המשטרה להאריך את מעצרה של החשודה: "ניתן לראות שנעשו ונעשים כל העת פעולות חקירה רבות" • המשטרה: "החוקרים פועלים סביב השעון. הפעולות מקדמות באופן משמעותי את החקירה ומעלות חשדות נוספים כנגד האם החשודה"
חיים טוויל
י"ב אב התשע"ח / 24.07.2018 15:02

מעצרה של ‘האם המזריקה’, החשודה בתקיפה, התעללות קשה והזרקת אינסולין לבנה הפעוט בן השנה וחצי וחמישה מילדיה הנוספים, הוארך היום (שלישי) בצהרים בפעם החמישית.

בכך נעתר בית משפט השלום בירושלים לבקשת המשטרה להאריך את מעצרה של החשודה, בת 30 מירושלים, וקבע כי מעצרה יוארך עד לתאריך 29.7.18 – יום ראשון.

לפי דיווח בכאן, המשטרה הודיעה היום כי תשלח את האם להסתכלות פסיכיאטרית – זאת לאחר התייעצות בעניין עם הפרקליטות.

בחקירתה במשטרה הודתה עד כה האם בחלק מהמעשים המיוחסים לה ואף הסבירה כיצד ביצעה אותם.

עורך דינה של האם התנגד בדיון בבית המשפט שהאם תעבור בדיקה פסיכיאטרית בהיותה במעצר, וטען כי ילדי המשפחה לא הועברו לאומנה כפי שנטען, אלא מטופלים בעיקר בידי בני משפחתם האחרים שהתגייסו לטפל בהם. עוד אמר עורך הדין כי אב המשפחה מורשה לראות את הילדים תחת פיקוח, אף על פי שגם החשדות נגדו הוחמרו.

במשטרה הסבירו כי קיים חשש שהאם תהיה מסוכנת לילדיה ובעיקר כי היא עלולה לשבש את חקירתה, בעיקר לנוכח העובדה שישנן התפתחויות חדשות בחקירה. לנוכח הדברים אישר בית המשפט להאריך את מעצרה של האם.

חקירת המשטרה, שכונתה בשם ‘מתוק כשמר לי’, נפתחה בעקבות דיווח שהתקבל מבית החולים שערי צדק, בו עלה חשד כי האם מתערבת בבריאות בנה הפעוט שהגיע במצב קשה לבית החולים, באמצעות הזרקת אינסולין לגופו.

במשטרה אומרים כי מרגע מעצרה של האם, פועלים חוקרי המשטרה סביב השעון תוך שהם מבצעים עשרות פעולות חקירה הנוגעות הן בזוג ההורים החשודים והן בילדיהם.

לפי המשטרה, פעולות החקירה מקדמות באופן משמעותי את החקירה, ומעלות חשדות נוספים כנגד האם החשודה.

בהחלטתו קבע השופט גד ארנברג, סגן נשיא בית משפט השלום בירושלים: “אמנם מדובר בהארכת מעצר חמישית ואולם לא ניתן לומר שהמבקשת שקדה על שמריה. ניתן לראות שנעשו ונעשים כל העת פעולות חקירה רבות שהיה בהם כדי לקדם את החקירה.”

“משטרת ישראל ממשיכה לחקור התיק במקצועיות וביסודיות על מנת לגבש תשתית ראייתית מוצקה על מנת להביא את החשודים לדין”, אומרים במשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות