התפתחות בפרשה: תושבת השרון נעלמה לפני שבועיים בדרך למפגש חברתי

אופירה חיים, תושבת תל מונד, לא הופיעה לכינוס חברתי-פוליטי בנתניה אליו הייתה אמורה להגיע - ומאז איש אינו יודע היכן היא נמצאת • בימים האחרונים חלה התפתחות בפרשה
חיים טוויל
כ"ה תמוז התשע"ח / 07.07.2018 22:58

התפתחות בחיפושים אחר הנעדרת מתל מונד: אופירה חיים בת ה-56, גרושה ואם לשלוש בנות, נעדרת מביתה מיום שישי ה-22 ביוני ונראתה לאחרונה בצהרי אותו היום בנתניה.

חיים הוזמנה לכנס חברתי-פוליטי באחד היישובים באזור, אבל לא הגיעה אליו. מכוניתה נשארה בחניה שליד ביתה ומאז אבד איתה הקשר.

בנותיה הגישו תלונה במשטרה ולא ידוע על קשר שקיים בין הנעדרת לבין עבריינים.

בימים האחרונים חלה התפתחות בפרשה. “אנחנו לא יודעים מה עומד מאחורי ההיעלמות שלה”, אמר גורם במשטרה לוואלה. לדבריו, “מדובר באישה ללא סיכסוכים או בעיות אחרות ולא עולה לנו רמז שיוביל למה גרם להיעלמותה”.

המשטרה מנהלת חיפושים נרחבים אחריה, כאשר  בתוך כך, החלו במשפחה בארגון חיפושים באופן עצמאי באזור.

 עדיה, בתה של חיים, סיפרה לחדשות עשר: “יש חלון זמן שאנחנו לא יודעות מה קרה בו ואני ממש מודאגת כי זה לא מתאים לה. לא קרה לנו שהיא נעלמה בצורה כזו והיא בדרך כלל זמינה ותמיד עם הטלפון הסלולרי עליה. היא קנתה בורקסים בשביל להביא אותם לכנס והם נשארו ברכב שלה. אנחנו מבקשים עזרה בלאתר אותה”.

לוואלה סיפרה הבת: “אמה סיימה את עבודתה בבית הספר, בו היא עובדת כמורה מחליפה, הלכה לאחותה, יצאה לקניות במאפיה – ומאז נעלמו עקבותיה. זה ממש לא מתאים לאימא שלי. היא אישה חזקה פיזית, ונורמטיבית לגמרי. אנחנו די ממודרים מהפעולות שעושה המשטרה, אבל בהחלט סומכים עליה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הכנס הפולטי היה מטרה לביצוע חטיפה
    08/07/2018 01:10
    יח יקנעם מושבה
  1. מארגני הכנס חלקם מעורבים בפרשה,
    יש לבצע סריקה בחולות וצמוד לים בין דור עד נתניה.