מז”ט: שנתיים וחצי לאחר הפיגוע – לנתן מאיר ואשתו השניה נולדה בת

לנתן מאיר ולאשתו זהר מורגנשטרן, נולדה הלילה בת משותפת ראשונה: "וליבנו אומר שירה שלא עזב חסדו" • רעייתו הראשונה, דפנה הי"ד, נרצחה לפני כשנתיים וחצי בפיגוע מזעזע בעתניאל
אבי כץ
י"ט תמוז התשע"ח / 02.07.2018 11:25

לנתן מאיר ורעייתו השנייה, זהר מורגנשטרן, נולדה הלילה בת ראשונה, כשנתיים וחצי לאחר שאשתו הראשונה של נתן, דפנה הי”ד, נרצחה בפיגוע מזעזע בביתם בעתניאל.

מאיר ומורגנשטרן נישאו לפני יותר משנה.

בהודעה שהוציאו כתבו השניים: “וליבנו אומר שירה שלא עזב חסדו והקימנו. יט’ תמוז, יום טוב לנו, בהולדת ביתנו. שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה”.

בעקבות הידיעה צייץ יו”ר הכנסת ח”כ יולי אדלשטיין בטוויטר: “לָשׂוּם לַאֲבֵלֵי צִיּוֹן לָתֵת לָהֶם פְּאֵר תַּחַת אֵפֶר שֶׁמֶן שָׂשׂוֹן תַּחַת אֵבֶל ידיעה מרגשת על הבוקר! לנתן מאיר ולרעייתו זהר נולדה הבוקר בת מתוקה”.

אדלשטיין הוסיף: “לפני שנתיים נרצחה אשתו של נתן, דפנה, בפיגוע נורא בעתניאל – אבל הוא בחר להמשיך בחיים, מלא בעוצמה ובאמונה. מזל טוב!”

דפנה מאיר הי”ד נרצחה על ידי מחבל בן 15, שהגיח מאחוריה בפתח ביתה ונעץ סכין בראשה בזמן שצבעה את משקוף דלת ביתה. לאחר הפיגוע הוא נמלט, התחבא מאחורי השיחים וברח.

בתום חיפושים אחריו נמצא בביתו, נשלף ממיטתו והועבר לחקירה.

בנובמבר 2016 נגזרו על המחבל 16 שנות מאסר וקנס של 1.75 מיליון שקל למשפחתה של דפנה הי”ד שהותירה אחריה שישה ילדים, בהם שניים שאימצה כמשפחת אומנה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נפלא ומזל טוב, מדוע אתם שמים תמונה מהאירוסין ולא שלהם אחרי החתונה?!
    05/07/2018 07:58
    מן ההר הטוב
  1. לא מתאים!!!
    נתן ואשתו הם זוג דתי המקפידים על קלה וחמורה, זוהר כמובן הולכת עם כיסוי ראש ואתם מטעים את הצבור בתמונה זו. פשוט לא הוגן ולא הגון