נקמה? הפרובוקטור שהצית את זוג תפילין: “שרפו את האופנוע שלי”

אחרי תיעוד שריפת זוג התפילין והפרובוקציות ברחובות בני ברק, הפרובוקטור דניאל עמרם מאשים את הטוקבקיסטים בהצתת האופנוע שלו הלילה: "אדם החליט לקחת את כל הטוקבקים שלכם צעד אחד עלוב נוראי ומביש קדימה"
חיים טוויל
כ"ה ניסן התשע"ח / 10.04.2018 10:34

אלמוני הצית הלילה (שלישי) את האופנוע של הפרובוקטור דניאל עמרם מתחת לביתו.

עמרם, תלמיד ישיבה יוקרתית בני ברק  שחזר בשאלה, עורר בחודשים האחרונים מספר פרובוקציות. בפעם הראשונה הוא תיעד שריפת זוג תפילין. בהמשך התייצב עם שלט תועבה ליד בית כנסת ‘איצקוביץ’ בבני ברק.

הפרובוקציה האחרונה הייתה במהלך חג הפסח כאשר הגיע עם חבר לרחוב סוקולוב בבני ברק, הוציא דברי חמץ, והציע לעוברים ושבים לרכוש מהם. השניים גם הניפו שלט שעורר זעם בקרב תושבי המקום, עליו נכתב: “המוציא לחם מן הארץ? גם בפסח! אל תקבעו לנו מה לאכול ומה לא!”

בין עמרם לתושבי העיר התפתחה תגרה וצוות שיטור עירוני שהוזעק למקום איתר את השניים ועצר אותם.

בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו, כתב עמרם הבוקר: “אז כשאתם כותבים טוקבק בפעם הבאה, או מפרסמים פוסט על מישהו שמביע דעה שמכעיסה אתכם, שהוא ‘אנטישמי’, תחשבו שוב, כי הנה המחיר להסתה שלכם..

“הלילה בסביבות השעה 2:00 (ככל הנראה) הגיע לביתי אדם שהחליט לקחת את כל הטוקבקים שלכם צעד אחד עלוב נוראי ומביש, קדימה – והצית באש חיה את האופנוע שלי, וביחד עם זה את שאריות תחושת הביטחון שלי לחיות כאן בסביבה הפיזית שלי, ביחד עם זה את מקור הפרנסה היחיד שלי, ובעיקר הצית בידיו את שאריות הדמוקרטיה שנשארו כאן בשביל להביע דעה”.

לדבריו, “זה לא הזבל האנושי שהצית. כולכם! כל אלפי המגיבים, המסיתים, המקללים. אתם! אלו שאחראים לזה, אוליי נדמה לכם ש’זו רק תגובה’ שברוב המקרים תתנצלו עליה אם תחשבו שוב, אך ידכם נגועה בזה ללא ספק.

“בושה. בושה. ועוד פעם בושה”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מי שהצית את זה הוא דפוק בשכל
    10/04/2018 17:27
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. וזה אני אומר בתור חרדי. ואני מתבייש שיש אנשים כאלו בחברה שלי. איזה רב התיר לך לעשות את זה? פשוט מפגר. מה אתה משיג בזה? הבחור הזה הוא אמנם טועה ביחס שלו ליהדות, אבל אתה לא טוב יותר ממנו. קנאי מטומטם.

  2. מי שהצית את זה הוא דפוק בשכל
    10/04/2018 17:29
    דור 2000
  3. דניאל עמרם היקר. אמנם אתה טועה ביחס ליהדות, אבל זה ששרף את האופנוע הוא לא יותר טוב ממך. סתם קנאי מטומטם. תפתח חשבון להתרמה ובעזרת ה’ נעזור לך. וכך הקנאי המפגר הזה אולי יתחרט על מעשיו.

  4. אלפי הטוקבקיסטים - הם הבעיה...! ח"ו לא הוא
    10/04/2018 20:05
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. עוד טמבל מגודל