צה”ל מציג: כך מחבלי חמאס גונבים את החשמל של תושבי עזה • צפו

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף יואב (פולי) מרדכי, מפרסם בדף הפייסבוק שלו בערבית סרטון בו מתועד חיבור פיראטי של מחבלי חמאס לתשתית החשמל לעזה • "עד מתי ימשיך ארגון הטרור חמאס ליהנות על חשבונם של תושבי עזה?"
חיים טוויל
י"ז אדר התשע"ח / 04.03.2018 11:24

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף יואב (פולי) מרדכי, ממשיך לפרסם פוסטים בערבית ב-‘אלמונסק’, דף הפייסבוק של מתפ”ש בערבית, המיועדים לתושבי רצועת עזה.

והבוקר – תיעוד של גניבת חשמל המיועד לרצועת עזה בידי מחבלי ארגון הטרור חמאס.

בפוסט המצורף לסרטון נאמר בערבית: “ארגון הטרור חמאס ממשיך בגניבה מתושבי עזה. אתמול דווח כי כוחות מארגון הטרור חמאס הגיעו לגבול רצועת עזה בשעה 16:30, לאזור בו עובר קו חשמל וניצלו את הקו על מנת להתחבר לחשמל באופן פיראטי ממערכת ההולכה, לצורכי טרור”.

בפוסט מודגש : “קו החשמל חוצה לתוך רצועת עזה וההתחברות הפיראטית התבצעה באזור שבין מע’אזי לחאן יונס. זהו חשמל שמיועד לבתי חולים ולבתי ספר, אך חמאס אינה מתעניינת באוכלוסיה ואף עושקת אותה. צפו בגנבה לאור יום!”

“ארגון הטרור חמאס ממשיך בניצול הציני של תושבי רצועת עזה וגונב חשמל למרות הפסקות החשמל התכופות ברצועה. רק לפני כשבוע פרסמנו כי החמאס גונב את הדלק שהוכנס לרצועה עבור הציבור הפלסטיני, ומוכר אותו בשוק הפרטי למרבה במחיר. עד מתי ימשיך ארגון הטרור חמאס ליהנות על חשבונם של תושבי עזה?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות