ה’קרב’ הפוליטי המשעשע: נתן אשל מול משה כחלון

האם מסרונים 'תמימים' שהועברו בשיטת העתק-הדבק יצליחו לטלטל את קואליציית נתניהו? • בליכוד מנסים להתנער והבהירו שתוכן המסרונים מנוגד לדעתו של נתניהו • אשל, אגב, מיהר להתנצל בפני שר האוצר, משה כחלון על הדברים
יוני גרין
י"ג טבת התשע"ח / 30.12.2017 23:53
קרב משעשע נרשם הערב בין מקורבי של ראש הממשלה נתן אשל לבין שר האוצר משה כחלון.ה’קרבות’ החלו על רקע ההפגנות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו והציפיה הדרוכה במערכת הפוליטית לקראת פרסום המלצות המשטרה בתיקי נתניהו.

במסרונים ששיגר אשל לעיתונאים ואשר נחשפו ב’ערוץ 10′ נאמר כך: “אם כחלון לא מסוגל לעמוד מול הפגנות של אנשי שמאל שרוצים להפיל את נתניהו איך יהיה מסוגל להנהיג? הפחדן מאולגה?”.

מסרון נוסף דן בשאלת החבירה האפשרית בין כחלון ליו”ר ‘ יש עתיד’ יאיר לפיד: “סטטוס שאלת כחלון לפיד אינה אם אלא מתי, לפיד רוצה הליכה משותפת לפני הבחירות ואילו כחלון רוצה לאחריהן. לפיד חושש ובצדק שלאחר הבחירות כחלון יהיה לשון מאזניים ויילך עם הליכוד, ואילו כחלון חושב שהליכה נפרדת תביא להם בין שניים לשלושה חברי כנסת מהליכוד. השארות או עזיבה אינה תלויה בהמלצות אלא מה שכדאי לו, ימצא הסבר לכל מצב”.

עוד מסרון מעניין: “כחלון הבטיח ב-14 ביולי בראיון שלא יתמודד אם מחירי הדירות לא יירדו עד סוף השנה. המחירים רק עולים”.

המשכה של הפרשה, כפי שחשף ‘חדשות 2’ מעניין לא פחות, ולפיו, אשל שלח מסרון התנצלות לכחלון וטען כי עשה ‘העתק הדבק’ למסרונים שקיבל מאחרים.

נזכיר כי נתן אשל, שהיה ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה, הורחק משירות המדינה לאחר שפורסמה פרשת הטרדות של עובדת לשכת רוה”מ, הגם שמעולם לא הוגש נגדו כתב אישום. מאז, ולמרות שאינו עובד בלשכה, הוא ממשיך לשמור על קשר הדוק עם ראש הממשלה ועם רעייתו, ונחשב למקורב ביותר לבני הזוג נתניהו.

המסרונים, כך עושה רושם, הצליחו להביך את ראש הממשלה, שכחלון שותף מרכזי בקואליציה שלו והדבר האחרון שחסר לו כעת הוא טלטלה פוליטית כלשהי.

בליכוד מיהרו להגיב כי :”הדברים שמיוחסים לנתן אשל, בין אם נאמרו או לא נאמרו, מנוגדים לדעתו של ראש הממשלה נתניהו, שעובד בשיתוף פעולה מלא ומתוך הערכה הדדית עם שר האוצר כחלון, כדי להעביר תקציב ולהמשיך לפעול יחד לטובת אזרחי ישראל עד הבחירות בנובמבר 2019″.

נתן אשל הגיב לפרסומים ואמר כי :”השר כחלון שר מצוין ואני מקווה שיעשה זאת עוד הרבה שנים במסגרת הליכוד, שם מעוניינים בו”.מלשכת ראש הממשלה נתניהו נמסר כי “הדברים שמיוחסים לנתן אשל, בין אם נאמרו או לא נאמרו, מנוגדים לדעתו של ראש הממשלה נתניהו, שעובד בשיתוף פעולה מלא ומתוך הערכה הדדית עם שר האוצר כחלון, כדי להעביר תקציב ולהמשיך לפעול יחד לטובת אזרחי ישראל עד הבחירות בנובמבר 2019”.
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות