שוב שלטי הסתה בהפגנות השמאל בתל-אביב: ‘בוגדיהו וטפיליהו”

בהפגנת השמאל בשדרות רוטשילד נישאו שלטים בהם מופיעים המילים: "בוגדיהו" ו-"טפיליהו" • אלדד יניב: "יש פה עשרות אלפים של ישראלים עם דגלי ישראל ואתם עסוקים לחפש במיקרוסקופ שלטים אידיוטים"
דוד ליבוביץ
י"ב טבת התשע"ח / 30.12.2017 21:35

שוב הסתה בהפגנות נגד ‘השחיתות השלטונית’: בצל חוק ההמלצות השנוי במחלוקת שאושר השבוע בכנסת, הערב (שבת) הגיעו אלפי מפגינים לשדרות רוטשילד בתל אביב כדי למחות נגד השחיתות השלטונית זה השבוע החמישי ברציפות.

אלא שגם הפעם – כך על פי הדיווח בחדשות 2 – התעוררה סערה כאשר אחד המפגינים נשא שלט עליו נכתב “בוגדיהו” ובצדו השני נכתב “טפיליהו”. בעקבות המחאה נחסמו הרחובות: אלנבי, רוטשילד, אחד העם, יהודה הלוי, ביל”ו וכל הכבישים הסמוכים להם.

קודם לכן המפגינים נשאו שלטים ועליהם הכיתובים: “עם שלם שבוי של אמסלם”, “העם הוא הריבון”, “מנדלבליט הטייח – לא נשכח ולא נסלח” ו”מושחתים הביתה”.

“יש פה עשרות אלפים של ישראלים עם דגלי ישראל ואתם עסוקים לחפש במיקרוסקופ שלטים אידיוטים”, מסר אלדד יניב בתגובה להנפת השלט. “פה זה לא כיכר ציון ופה לא תמצאו ארונות קבורה. רק ישראלים שרוצים שביבי המושחת יילך הביתה וכשכחלון יפסיק להיות סמרטוט רצפה”.

במקום נוצר עימות פיזי עם מפגין שנשא שלט עליו נכתב “אלדד יניב לא מייצג אותי: מארגני המחאה קראו להסיר את השלט.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אל תדאגו- אנחנו לא נרצח ראש ממשלה
    31/12/2017 02:23
    אבגד
  1. עשרות אלפי שלטים לגיטימיים ואתם כמו מוצאי שלל רב, שלושה- ארבעה שלטים שבואו נגיד את האמת, לא מתקרבים למה שהצגתם נגד רבין.
    לעולם לא נרד לרמת הביבים שלכם. הרי ברור שזה מגיע מבלפור, שלילת הלגיטימציה של ההפגנה מהצודקות שידעה המדינה. רועדים שם במעון, אה?