האישום: המנקה ‘ניקתה’ תכשיטים וכסף מ-14 בתים – ונתפסה ‘על חם’

חקירת המשטרה, שהחלה בעקבות תלונות שהתקבלו מתושבי ירושלים על גניבת חפצים יקרי ערך מבתיהם, הבשילה לפעילות מבצעית שהובילה לתפיסתה 'על חם' של החשודה • כתב האישום כולל גניבה ב-14 מקרים שונים, במשך תקופה של מעל שנה
חיים טוויל
ו' חשון התשע"ח / 26.10.2017 14:03

כתב אישום בגין גניבה מ-14 בתים הוגש כנגד תושבת ירושלים כבת 60 שעבדה בתור מנקה – ו’ניקתה’ את בתיהם של לקוחותיה מחפצים יקרי ערך.

חקירת המשטרה, שהחלה בעקבות מספר תלונות שהתקבלו מתושבי העיר על גניבת חפצים יקרי ערך מבתיהם, הבשילה תוך זמן קצר לפעילות מבצעית חכמה שהובילה לתפיסתה ‘על חם’ של החשודה, חקירתה והגשת כתב אישום כנגדה.

מהחקירה עלה כי החשודה פעלה לפי דפוס פעולה שחזר על עצמו, לפיו בעלי בתים היו נענים לפרסומים באינטרנט אודות שירותי ניקיון – והזמינו את המנקה לביתם.

במהלך שעות העבודה, עוד טרם סיימה, נהגה ל’תרץ’ בפניהם כי עליה לעזוב באמצע מאחר והוזעקה לאירוע אישי דחוף.

כעבור זמן קצר הבחינו הבעלים של הבתים כי רכושם האישי – תכשיטים, שעונים, כסף מזומן ועוד – נגנב ועל כך דיווחו למשטרה.

החשודה נעצרה במסגרת החקירה כאשר יצאה מדירה בה עבדה, ובחיפוש שביצעו השוטרים נתפס ברשותה כסף מזומן רב ותכשיטים שעל פי החשד נגנבו מהדירה.

בחיפוש שבוצע בדירתה על פי צו של בית המשפט, נתפסו תכשיטים נוספים שעל פי החשד נגנבו באותה השיטה מדירות נוספות בעיר.

כתב האישום שהוגש היום נגד החשודה כולל גניבה ב-14 מקרים שונים, במשך תקופה של מעל שנה, מבתים בהם עבדה בניקיון.

“החקירה המקצועית שהתנהלה והבשילה לכדי כתב אישום כנגד החשודה, מהווה נדבך מרכזי חשוב בפעילות הממוקדת של המשטרה כנגד פורעי חוק המנצלים פלטפורמות שונות לביצוע עבירות הפוגעות ברכושם וביטחונם של התושבים”, נאמר בהודעות המשטרה.

“בתוך כך פועלת המשטרה כל העת בדרכים חכמות ומתוחכמות על מנת לאתר ולהביא לדין את החשודים שפוגעים בביטחונו האישי של האזרח הנורמטיבי שומר החוק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות