ניסיון לינץ: 2 תושבי העיר העתיקה הותקפו הלילה בידי כ-10 פורעים ערבים

שני תושבי העיר העתיקה הותקפו הלילה בידי מחבלים בסמוך לביתם • אחד מהם נפגע בראשו ופונה לבית החולים • חלק מהתוקפים נעצרו • חוננו: "חוששים שהמשטרה מטייחת שוב פיגוע כנגד יהודים"
חיים טוויל
כ"ז תשרי התשע"ח / 17.10.2017 10:26

שני  תושבי העיר העתיקה בירושלים הותקפו הלילה (שלישי) בידי כעשרה מחבלים בסמוך לביתם בשער האריות.

עמותת חוננו דיווחה, כי התקיפה החלה לאחר שאחד מהם יצא להשליך אשפה בפח הזבל הסמוך לביתם, כאשר מספר ערבים התנפלו עליו והחלו להכותו.

תושב נוסף המתגורר במקום, אשר שמע מביתו זעקות עזרה יצא לרחוב בכדי לסייע – והותקף גם הוא קשות.

התוקפים הקיפו את השניים והכו בהם בכל חלקי גופם. השניים נפגעו מחבלות בכל חלקי גופם ואחד מהתושבים אשר נפגע בראשו פונה לטיפול בבית החולים בידי כוחות מד”א שהוזעקו למקום.

בני משפחתו של הפצוע סיפרו כי המקרה הזכיר להם את סיפרו של הרב נחמיה לביא הי”ד שנרצח לא רחוק מהמקום בנסיבות דומות, כאשר יצא מביתו בכדי לסייע לבני משפחת בניטה בפיגוע הקשה.

מדובר במתחם יהודי הסמוך לשער האריות אשר סובל מידי יום מהתנכלויות של ערבים. בחודשים האחרונים אף הוצת ביתם של התושבים היהודים מספר פעמים בידי פורעים ערבים.

המשטרה עצרה חלק מהתוקפים, והבוקר הם נחקרים בתחנת המשטרה במרחב דוד.

המחלקה האזרחית של ארגון חוננו מסייעת לתושבים בכדי למצות את זכויותיהם כנפגעי עבירה.

בחוננו העלו חשש כי המשטרה מטייחת שוב פיגוע טרור:  “הלילה הותקפו יהודים בצורה קשה בירושלים בירת ישראל רק בגלל שהם יהודים, בנס הם ניצלו. אנו ציפיה כי המשטרה תמצה את הדין עם המחבלים ותעצור את כלל המעורבים. לצערנו הקולות שעולים כעת ממשטרת מרחב דוד אינם כאלה, ואנו קוראים לכלל הגורמים שלא לטייח שוב פיגוע קשה נגד יהודים”, אמרו בארגון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות