הוביל בלוני גז בצורה פיראטית תוך שיחה בטלפון הנייד בשעת הנהיגה

נהג בן 31, תושב איזור הצפון, נתפס נוסע בכביש 4 עם טנדר המוביל בלוני גז בצורה פיראטית ומסוכנת, תוך שהוא משוחח בנייד בזמן נהיגה • קיבל דו"ח על הטלפון, והזמנה לדין - על הובלת המטען
חיים טוויל
ט"ז אלול התשע"ז / 07.09.2017 14:23

הבוקר (חמישי), במהלך פעילות אכיפה בכביש 4 בסמוך לג׳אסר אזרקא, הבחינו שוטרי אגף התנועה בטנדר המוביל בלוני גז בצורה פיראטית ומסוכנת, תוך שהוא משוחח בנייד בזמן נהיגה.

הרכב נעצר בצד הדרך על ידי השוטרים על מנת להפסיק את העבירה ולבדוק את פשר הובלת המטען.

בבדיקה התברר כי הנהג הוביל 9 בלוני גז ברכב שאינו מורשה להוביל חומ”ס (חומרים מסוכנים).

לטענת הנהג, תושב אזור הצפון, הבלונים מיועדים לשימוש ביתי.

השוטרים הסבירו לנהג בן ה-31 את חומרת העבירה ורשמו כנגדו דו”ח בגין שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה, ובנוסף קיבל הזמנה לדין בגין הובלת מטען ברכב שאינו מורשה.

לאחר זמן מה השוטרים ווידאו כי הגיע רכב המורשה להוביל מטען מסוג זה, ושיחררו את הנהג.

“הובלת בלוני גז בצורה לא בטוחה ותקינה בכביש מהווה סיכון של משתמשי הדרך, על אחת כמה וכמה שעבירה זו נלוות לעבירת שימוש בנייד בזמן נהיגה”, אומרים במשטרה. “חלילה בזמן תאונה מטען זה יכול ליצור נזק גדול ומשמעותי יותר”.

בלוני גז

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    טכנאי גז דוד רביבו
    07/09/2017 16:41
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. גם המיכלים פגי תוקף רואים בתמונה אלו מיכלים של פזגז שיצאו מהתקן כבר לפני 30 שנה וחברת פזגז ממשיכה לחלק 6 מיליון מיכלים שפג תוקפם ! אבל מה לעשות שאצלמו במדינה תופסים את הקטנים ברעש גדול ועוזבים את הגדולים תמורת תשלום מתחת לשולחן ופתאום אין סכנה טכנאי הגז לא יגלו לכם אני כן! דוד רביבו http://www.gasco.co.il