בן גביר מאיים: המגנומטרים יוסרו? אדרוש בבג”ץ שיוסרו גם מהמוגרבים

עורך דין איתמר בן גביר, מראשי 'עוצמה יהודית', תקף בחריפות את האפשרות שהמגנומטרים שהוצבו בהר הבית יוסרו - ואיים: אדרוש הסרת המגנומטרים משער המוגרבים - שם נכנסים יהודים • "ישראל הרימה דגל לבן, זו כניעה והשפלה"
אליעזר היון
כ"ט תמוז התשע"ז / 22.07.2017 21:45

עו”ד איתמר בן גביר מראשי עוצמה יהודית תוקף הערב את הודעת מתאם פעולות צה”ל ביהודה ושומרון אלוף פולי מרדכי כי המגנומטרים יוסרו מההר וימצאו חלופות אחרות.

“בושה שהמגנומטרים הפכו להיות הסמל לריבונות ישראל בהר הבית, אבל מדינת ישראל מפסידה גם במבחן הזה. הסרת המגנומטרים היא פרס לטרור והעברת מסר שהפגנות וטבח במשפחה תשנה החלטה של ממשלת ישראל, היא לא רק נזק לדיראון עולם ופרס לטרור אלא השפלה שאין כדוגמתה למדינה ריבונית”, אמר עורך הדין.

בן גביר מטיח ביקורת קשה בשירות הביטחון הכללי: “המדובר באותו גוף שלא מפסיק לרדוף נערי גבעות, ולא מוכן להתפשר ולוותר אפילו לא מטעמים הומניטריים עם אסירי עולם יהודים בטענה שצריך להחמיר איתם למען יראו וייראו אך אותו גוף מציג מדיניות רופסת, כושלת כאשר מדובר בטרור ובמחבלים המבקשים להשמיד את מדינת ישראל”.

לדברי עו”ד בן גביר אם יוסרו המגנומטרים מהר הבית הוא יעתור לבגצ בדרישה להסיר את המגנומטרים משער המוגרבים שם עולים היהודים להר – במדינת ישראל אסור להפלות בין אדם לאדם רק על רגע דת מין או גזע, ואם המגנומטרים יוסרו מכל שערי הר הבית שבהם נכנסים מוסלמים, אין כל סיבה להשאיר המגנומטר בשער המוגרבים”.

“ישראל” הוא אומר, “הרימה דגל לבן- אם המגנומטרים יוסרו זו כניעה והשפלה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בן גביר - גבר גבר - תותח!!!
    23/07/2017 12:35
    בחרתי הבית היהודי ולא מתבייש
  1. ככה יהודי מדבר!