“מיליון דולר מקדמה”: 700 משפחות מארה”ב נותרו ללא מלון לחג הפסח

700 משפחות יהודיות מארה"ב, בהן משפחה ששילמה 230 אלף דולרים, כדי להזמין את כל הקרובים על חשבונה - נותרו ללא מלון בחג הפסח • חברת הנופש: 'הילטון' בסאן דייגו חזר בו מהסיכומים • עורך הדין של החברה: "בדיוק כמו הפרעונים בימי קדם - גורמים ליהודים לסבול מרעב"
נתן פרל
י' ניסן התשע"ז / 06.04.2017 13:21

שוב חלום הנופש מתפוגג: אחרי הקריסה שבוע לפני חג הפסח של חופשת חג הפסח במלונות בטוסקנה שבאיטליה ובקוס שביוון – כפי שנחשף בחרדים 10 – מגיעה היום (חמישי) גם קריסה, ממש ברגע האחרון, של חופשה המתוכננת של 700 משפחות במלון ‘הילטון’ בסאן דייגו שבקליפורניה.

לטענת מארגני החופשה, הם נאלצו לבטל את נופש הפסח שתוכנן ל-700 משפחות מכל רחבי ארצות הברית, לאחר שברשת הילטון היוקרתית ביטלו את ההסכם שנחתם עימם.

“הפקדנו סכום של מקדמה בסך מיליון דולר על מנת לשריין את המלון בעבורנו, אולם מנהלי המלון בחרו ברגע האחרון לבטל הכל”, טוענים בחברת הנופש.

הנופש היוקרתי מאורגן על-ידי יוסף אלהם בעלי מסעדה ‘פריים גריל’, הנחשבת לאחת המסעדות היוקרתיות בניו יורק, תחת המותג ‘פריים אקספירייז, הפועל מאז שנת 2014.

לפי עורך הדין של החברה, מארק ג ‘הלר,  המלון בסאן דייגו הוזמן כבר בחודש נובמבר לעשרה ימים, אולם כעת בהילטון מתכחשים להכל. “הילטון מסרב לכבד את המחויבות שלו לארח את האירוע או להחזיר את התמורה שקיבלו כמקדמה”, הוא אומר.

לדבריו, אחת המשפחות שתכננה לנפוש באמצעות החברה שילמה 230 אלף דולר, כדי להביא את כל קרובי המשפחה שלהם לחופשה הכוללת אורחים, רבנים, מחנה לילדים ובדרנים.

הלר אמר: “בדיוק כמו שהפרעונים בימי קדם גרמו לבני ישראל לסבול מרעב, הנהלת הילטון עושה לאורחים כאשר היא מסרבת לקבל אותם”.

המחלוקת עומדת כעת לבוררות בקליפורניה.

דובר של הילטון אמר: “הכללים החלים על הבוררות שהגיש המלון בקליפורניה נגד הקבוצה של נופש פסח אוסרים עלינו מלהעיר הערות נוספות “.

חלק מהנופשים כבר מנסים לאתר מקומות פנויים בחופשות פסח בארצות הברית ואירופה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות