לקרוע שערי שמיים • החמרה במצב בריאותו של מרן: “קשה ולא יציב”

החמרה נוספת במצבו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן: מוגדר קשה ולא יציב • מנהל בית החולים מעיני הישועה: "כרגע המצב של הגראי"ל לא יציב. אנו מתמודדים עם זיהום ממנו סובל הרב, חום גופו הגבוה ובעיות בלב" • המקורבים: "רבינו אינו מורדם" • עצרת תפילה באחרות תורה • התפללו לרפואת רבי אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפו"ש
יוסף גרינבוים
ט' שבט התשע"ז / 05.02.2017 20:10

בשעות האחרונות (ראשון) חלה החמרה נוספת במצבו של מרן ראש הישיבה הגראי”ל שטיינמן, ומצבו מוגדר כעת כ”קשה ולא יציב”.

לדברי מקורבי ראש הישיבה השוהים לצידו בבית החולים ‘מעיני הישועה’, החל מאמש, לאחר שזיהום חדש תקף את גופו של מרן, הידרדר מצבו. גם הערב עדיין לא נמצאה הסיבה לזיהום – שגרר עליית חום.

המנהל הרפואי של בית החולים מעייני הישועה, פרופ’ר מוטי רביד אמר הערב: “כרגע המצב של הגראי”ל לא יציב. אנו מתמודדים עם זיהום ממנו סובל הרב, חום גופו הגבוה ובעיות בלב”.

בהודעה של מקורביו ובני ביתו של הגראי”ל שטיינמן הערב מהמרכז הרפואי מעייני הישועה – נאמר:

“לאור הידיעות המסתובבות בשעה האחרונה. למרות מצבו הקשה של מרן, רבינו אינו מורדם, התפלל מעריב בחדרו ואף שמח כשבישרו לו שמתפללים בכל מקום לרפואתו.

מצבו של מרן שליט”א בשעות האחרונות קשה ולא יציב. ככל הנראה עדיין קיים זיהום כל שהוא בגופו של מרן שליט”א.

מרן שליט”א סובל בשעות האחרונות מחום כשסיבתו עדיין לא ברורה”.

קודם לכן שוגרה הודעה של מקורביו ובני ביתו:

“מצבו של מרן שליט”א בשעות האחרונות קשה ולא יציב. 

ככל הנראה עדיין קיים זיהום כל שהוא בגופו של מרן שליט”א.

מרן שליט”א סובל בשעות האחרונות מחום כשסיבתו עדיין לא ברורה.

הרופאים המסורים המטפלים במרן עדיין לא יודעים את מקור הזיהום, והחום.

לאור המצב שמרן נמצא בו בשעות האחרונות, הציבור נקרא להמשיך ולהרבות בתפילה לרפואתו המהירה והשלמה של רבינו אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפו”ש”.

הבוקר אמר המנהל הרפואי של בית החולים, פרופ’ מוטי רביד, כי מרן ראש הישיבה סובל מזיהום וחום גופו עלה, בעוד הצוות הרפואי מנסה לאתר את מקור הזיהום, כדי להתגבר עליו. “מצבו של מרן הגראי”ל לא טוב. הוא סובל מחום שנובע ככל הנראה מזיהום אחר מזה שהיה לו. ישנה ירידה במצבו ביחס לשבוע שעבר”.

בתוך כך, הערב תתקיים עצרת תפילה והתעוררות מרכזית בהיכל ישיבתו ארחות תורה בשעה 23:00, בהשתתפות ראשי הישיבה, מאות בני הישיבה ובוגריה ומאות מתושבי העיר בני ברק.

התפללו לרפואת רבי אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפו”ש.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות