“קושנר איבד סמכות וירד במשקל”: מתיחות בין טראמפ לחתנו היהודי

על פי דיווח ב'מגזין ואניטי פיי'ר הנשיא טראמפ, שהחמיא ללא הרף לחתנו היהודי ג'ראד קושנר מצוי אתו במתיחות על רקע הצווים הנשיאותיים החריפים שפורסמו • גם הבת איוונקה מגלה כי תכניותיה היפות לא תואמות בהכרח את אלו של אביה
נתן פרל
ד' שבט התשע"ז / 31.01.2017 17:42

עסקים לא עושים עם משפחה? לאחר ששיבח והחמיא לחתנו ג’ראד (יואל חיים, בשמו היהודי) קושנר, מסתמנת התקררות ומתיחות ביחסים מצד נשיא ארצות הברית טראמפ לחתנו המפורסם. כך לפחות לפי המגזין ‘ואניטי פייר’.

על פי הדיווח באתר ‘הארץ’, מקור המעורה בנעשה בבית הלבן ששוחח עם ה’ואניטי פייר’, ציין כי הימים האחרונים ניכרים בגופו של קושנר – הוא הפך חיוור, שפת הגוף שלו ויחסו אל טראמפ השתנו, ובשבוע אחד בלבד הוא איבד משקל בבירור.

כמו כן ציין המקור כי ייתכן כי השפעתו של קושנר על הבוס שלו הולכת ונחלשת.

הכתבה בוואניטי פייר מתארת מתיחות הולכת וגוברת בין הנשיא ליועצו הקרוב, במיוחד על רקע הצווים הנשיאותיים החריפים שפורסמו בימים האחרונים.

כך למשל, קושנר אמר כי טרמאפ יאמץ גישה “הגיונית” יותר בנוגע להגירה לאחר שייכנס לבית הלבן. אך טראמפ לא עשה כך, אלא מיהר דווקא לחתום על צווים לבניית חומה בגבול מקסיקו ולמניעת כניסת מוסלמים משבע מדינות לארה”ב.

החתן היהודי ניסה לארגן פגישה בין טראמפ לנשיא מקסיקו אנריקה פנייה נייטו, על רקע המתיחות הגוברת בין שתי המדינות. קושנר, על פי הדיווח, הצליח לאחר מאמצים רבים לשכנע את פנייה נייטו להיפגש עם טראמפ, והציג הישג זה לנשיא ביום רביעי.

אך בתוך פחות מ-12 שעות הכל קרס – זאת לאחר שנשיא מקסיקו הדגיש כי אין בכוונתו לשלם על החומה בגבול שתי המדינות, וטראמפ צייץ שאם מקסיקו אינה מוכנה לשלם עבורה “עדיף לבטל את הפגישה”.

על פי הדיווח, קושנר ‘רתח מזעם’.

לפי הדיווח, גם אשתו של קושנר, איוונקה, סובלת מקשיים דומים לאלו של בעלה. היא וג’ראד עזבו את ביתם כדי להיות קרובים לנשיא, אך הם מגלים כי לא הכל מתקדם כפי שתכננו.

איוונקה, היתה אמורה לסייע לנשיא לקדם את זכויותיהן של נשים – עובדה שמשכה מצביעות רבות שראו בה כוח נשי בקרבתו של הנשיא. אך התקפותיו של טראמפ על המשתתפות בצעדת הנשים בוושינגטון יממה לאחר השבעתו, לצד הצו הנשיאותי שפרסם לעצירת המימון למרפאות המייעצות בנושאי הפלות, מדגישים את הפער בין כוונותיה של איוונקה למציאות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות