“שורת עבירות”: הרישיון של ד”ר אילן זמיר נשלל לתקופה של 5 שנים

ד"ר זמיר הורשע בשורה של עבירות של ביצוע הנפקה ורקיחות של תכשירים רפואיים וזריקות, באופן עצמאי, ללא אישור של משרד הבריאות ובניגוד לפקודת הרוקחים • "למרות התראות חוזרות ונשנות הוא שב לסורו" • ד"ר זמיר: רודפים אותי ללא רחמים בצורה כפייתית"
חיים טוויל
ג' שבט התשע"ז / 30.01.2017 19:33

השופט (בדימוס) אמנון סטרשנוב, שאליו הואצלו סמכויות שר הבריאות בעניין משמעת, החליט היום (שני) להתלות את רשיונו של ד”ר אילן זמיר לתקופה של חמש שנים – החל מאריך – 15.3.17.

ההחלטה – עליה דווח בניוז1 התקבלה בעקבות קובלנה משמעתית שהוגשה כנגד ד”ר אילן זמיר בעניין התנהגות שאינה הולמת רופא, פגיעה בכבוד המקצוע ובאינטרס הציבורי, גילוי רשלנות חמורה במילוי תפקידו כרופא והפרת הוראות בחוק זכויות החולה.

מדובר בשורה של עבירות של ביצוע הנפקה ורקיחות של תכשירים רפואיים וזריקות, באופן עצמאי, ללא אישור של משרד הבריאות ובניגוד לפקודת הרוקחים.

כמו-כן, ד”ר זמיר  נהג לפרסם בתקשורת ובאתרי האינטרנט טיפולים רפואיים, אבחון רפואי ותרופות שונות וחדשניות אלטרנטיביות בניגוד לחוק – תוך שהוא מציג את הטיפולים הקונבנציונליים כ-“מזיקים ולא מועילים”.

למשרד הבריאות הוגשו מספר תלונות לפיהן המתלוננים נפגעו כתוצאה מהתרופות ה”ייחודיות” אותן רקח.

בהחלטתו ציין השופט סטרשנוב: “התנהלותו של הנקבל בפרשיות בהם הורשע, ראויה לכל גינוי, כאשר למרות התראות חוזרות ונשנות הוא שב לסורו וחזר למידיות הפרסומים האסורה שלו.

“גם לאחר הגשת הקובלנה, המשיך במעלליו וסירב לקבל עליו את דין הפקודות והוראות משרד הבריאות. יתרה מזו, לנקבל הרשעות קדמות רבות, ונראה כי הוא עדיין לא למד את הלקח מניסיון העבר הוא חוזר ושב לסורו”.

ד״ר זמיר מסר בתגובה:

״עוד מלפני כ-37 שנה, מאז שאני, רופא מדיציני ראשון בישראל, חציתי קווים ועברתי מרפואה קונבנציונלית לתחום הומאופתיה. מערכת רפואית סימנה ורודפת אותי ללא רחמים בצורה כפייתית ושיטתית תוך השמצות בלתי פוסקות בתקשורת. מעולם לא פגעתי באיש ולא התרשלתי בטיפול בחולים שלי, אלא הצלחתי בריפוי אלפי חולים תוך הצלת נפשות ממש. אני רואה פסק דין הזוי זה כמעשה נקמה לשמה ללא כל סיבה עניינית בעלת משמעות מקצועית או משפטית!

“עצוב לי ומר שמערכת הסובלת מכשלים מקצועיים, מוסריים וארגונים רבים, במקום להגן, לטפח וללמוד דרכי טיפול מוצלח מרופא כמוני, תוך דאגה אמיתית וכנה לבריאות הציבור, בחרה דווקה בדרך אכזרית ולא מידתית באליל של השמצות ורדיפות בלתי פוסקות נגדי!”.

הדפס כתבה

7 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    דר זמיר
    31/01/2017 15:33
    דוד
  1. רופא מומחה המטופלים יעידו שעזר לכולםםםם

  2. דר אילן זמיר
    01/02/2017 13:25
    שמשון
  3. בכל חורף אני סובל משפעת קשה גם החיסון אינו עוזר לי שנה אחת טופלתי ע”י דר אילן זמיר ונאלמה השפעת

  4. רופא אמיתי אדם טוב לב טיפל בי ביחס חם ואישי בהצלחה
    02/02/2017 01:19
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. שחיתות של הממשל בישראל עוצר את כל האנשים שלא נכנסים בריבוע של המונופולים הגדולים שחונקים את כולנו

  6. הד
    02/02/2017 08:18
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  7. סוף סוף יש כאן מישהו שבאמת עוזר. עזר לילדיי להפטר מהשומות שגדלו על פניהם.

  8. אלוףףףףףףףףףףףףף
    19/04/2017 16:33
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  9. רופא ברמה הכי גבוה שיש
    מומלץ בחום!!!!!!
    יש רק מה ללמוד ממנו

    אורטל

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   26/08/2019 21:19

      רשיונו נשלל בגלל רשלנות סדרתית

  10. הכתבה שהייתה בטלוויזיה
    18/06/2018 20:09
    נועה
  11. היי ממש רוצא לראות את הכתבה שהייתה עליו החודש בטלוויזיה איך אפשר לראות???