המשטרה לכדה חמישה נערי שוליים שפרצו לבתים וביכנ”ס בבית שמש

אחרי מספר חודשים של סבל מתמשך, פתחה המשטרה בחקירה סמויה - שבסופה נרשמה הצלחה: השבוע נלכדו חמישה חשודים במעשה: קטינים, נוער שוליים ממשפחות חרדיות, שכבר הודו במעשים ונשלחו למעצר בית • במשטרה מקווים: איתות לתושבים שכדאי להתלונן
חיים טוויל
ג' שבט התשע"ז / 30.01.2017 10:22

תופעת הפריצות לבתים הפכה למכת מדינה, ולא פעם תוהים אזרחים האם שווה לפתוח תיק במשטרה, על כל הטרטור הכרוך בכך – או להשלים עם העובדה שאין סיכוי ללכוד את הגנבים.

ובכן, לא פעם יש למשטרה גם הצלחות. הנה סיפור הצלחה מקומי שכזה, בעיר בית שמש.

אחרי תקופה ממושכת בה סבלו התושבים ממכת פריצות לבתים פרטיים ולבתי כנסת, כולל ניסיון הצתה של בית כנסת, החליטה המשטרה לעשות מעשה ולהקדיש למשימה את מיטב הכוחות.

וכך, אחרי מספר חודשים של סבל מתמשך, פתחה המשטרה בחקירה סמויה. לא ברור מה כללה החקירה הסמויה. האם היו אלה האזנות לקווי הטלפון של עבריינים פוטנציאליים או מעקב ברחובות ובעיקר סביב מקומות מיועדים לפורענות – אבל בסופם של חודשי עבודה מאומצים נרשמה הצלחה.

השבוע נלכדו חמישה חשודים במעשה: קטינים, נוער שוליים ממשפחות חרדיות, שכבר הודו במעשים ונשלחו למעצר בית.

התקווה במשטרה היא שהמעצרים ישימו קץ לסבל של התושבים. התקווה היותר גדולה היא שלכידת העבריינים תהווה איתות לתושבי שאר הערים החרדיות, ולא רק – להגיש תלונות במשטרה.

גם אם אחרי תלונה בודדת לא בטוח שתיעשה עבודה בסדר גודל דומה למה שהתרחש בבית שמש, אבל הצטברות תלונות במיקום מסוים יכולה להוביל את המשטרה להחלטה לעשות מעשה, להשקיע משאבים, ולפתור את הבעיה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות