“חלה התדרדרות כללית במצב הרב שטיינמן. דאגה רבה לשלומו”

החמרה במצבו של הגראי"ל שטיינמן, המאושפז מאז יום ראשון • בית החולים: "למרות שהחלים מדלקת הראות והשפעת מהן סבל ובימים האחרונים החל בהתאוששות, חלה התדרדרות כללית במצבו הרפואי" • מקורביו: "הציבור נקרא להרבות בתפילה לרפואת רבי אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא" • בן ביתו, הרב יעקב רוזינשטיין: "ראש הישיבה נמצא בהכרה מלאה, נושם בכוחות עצמו כמובן. לא צריך להכניס הציבור לפאניקה על מה שלא צריך"
יוסף גרינבוים
א' טבת התשע"ז / 30.12.2016 13:20

בעקבות בדיקות רפואיות שבוצעו ב’מעייני הישועה’ מתברר, כי חלה הרעה במצב בריאותו של הגראי״ל שטיינמן, המאושפז מאז יום ראשון במחלקת טיפול נמרץ במרכז הרפואי, בעקבות דלקת ריאות ומצוקה נשימתית.

מהמרכז הרפואי ‘מעיני הישועה’ נמסר:

“החמרה במצבו של מרן ראש הישיבה הגראי”ל שטיינמן שליט”א.

“למרות שהחלים מדלקת הריאות והשפעת מהן סבל ובימים האחרונים החל בהתאוששות, חלה התדרדרות כללית במצבו הרפואי.

“בהתייעצות שהתקיימה בין המנהל הרפואי פרופ’ מוטי רביד, מנהל טיפול נמרץ פרופ’ אליהו סורקין, מנהל המחלקה הפנימית פרופ’ אילן בנק ורופאו האישי של ראש הישיבה, פרופ’ אברהם ויינברגר, הובעה דאגה רבה לשלומו של מרן מנהיג הדור.

יחד עם כל העם היהודי בארץ ובתפוצות מתפללים אנו להחלמתו המהירה והשלמה”.

מקורביו של מרן הגראי״ל שטיינמן הודיעו בצהרים: “עקב החמרה קלה במצב בריאותו של ראש הישיבה הגראי”ל שטיינמן שליט”א – הציבור נקרא להרבות בתפילה לרפואתו של אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפו”ש”.

בניגוד להודעת בית החולים, אומר הרב יעקב רוזינשטיין, מבני ביתו של הגראי”ל:

“ראש הישיבה עם דלקת ראות משמעותית. היום היה קצת התגברות של דלקת הריאות. מרן ראש הישיבה נמצא בהכרה מלאה נושם בכוחות עצמו כמובן, ב”ה. צריך להמשיך להתפלל הלאה שהדלקת ריאות תעבור, להמשיך להתפלל חזק, שהקב”ה יעזור שראש הישיבה יחזור במהרה לביתו ולאיתנו.

“לא צריך להכניס את הציבור לפאניקה מה שלא צריך. צריך להתפלל ולא להמציא. בשורות טובות. שבת היא מלזעוק ורפואה קרובה לבוא.  שנשמע ונתבשר בשורות טובות”.

בהוראת הגר”ח קנייבסקי: “בכל בתי הכנסת יאמרו שני מזמורי תהילים אחרי התפילה. וכל אחד ואחד יוסיף שעה של לימוד. וכן הנשים בהדלקת נרות יאמרו תפילה מיוחדת לרפאותו של מרן ראש הישיבה רבי אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא”.

בתוך כך, ממעייני הישועה נמסר, כי “בהתייעצות עם מנכ”ל המרכז הרפואי שלמה רוטשילד, החליט קב”ט בית החולים ברגעים אלו לתגבר את האבטחה בבית החולים ומאבטחים חמושים הוצמדו ליחידה לטיפול נמרץ.

“במרכז הרפואי מבקשים מכל  מי שלא צריך להגיע לבית החולים שלא להגיע כדי למנוע עומס מיותר שעלול להקשות על  אנשי הצוות, מטופלים ובני משפחותיהם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות