גובר הלחץ ברשימה המשותפת על מבריח הטלפונים: “גטאס תתפטר!”

אחרי ששמעו ברשימה המשותפת את פרסום הממצאים מחקירתו של גטאס - גובר הלחץ במפלגה: שיתפטר או ישעה את עצמו • גם ח"כ עיסאווי פריג' ממרצ הצטרף לקריאות: "לא לחכות לחוק ההדחה" • השר אלקין פנה שוב לחברי האופזיציה לתמוך בהדחת גטאס
אליעזר היון
כ"א כסלו התשע"ז / 21.12.2016 00:34

הלחץ על ח”כ גטאס גובר: אחרי הפרסום בחדשות 2 היום (שלישי) כי חבר הכנסת הודה כי העביר טלפונים ניידים למחבלים, נשמעות קריאות מתוך מפלגתו כי יתפטר או ישעה את עצמו.

הקריאות מתוך ה’רשימה המשותפת’ מגטאס להתפטר נשמעו כבר בשעות הבוקר, אולם, אחרי ששמעו ברשימה המשותפת את פרסום הממצאים מחקירתו של גטאס, גובר הלחץ במפלגה על גטאס לבצע את המהלך, זאת בשל הנזק שהפרשה גורמת למפלגה.

גם ח”כ עיסאווי פריג’ ממרצ התייחס בראיון לגלי צה”ל להודאתו של ח”כ באסל גטאס ואמר: “הוא צריך להשעות את עצמו ולהתפטר מהכנסת ולא לחכות לחוק ההדחה. גם לטובת הציבור הערבי”.

השר זאב אלקין חידש הערב את קריאתו לחברי האופוזיציה, להצטרף ליוזמה להדחתו: “אני קורא שוב ליאיר לפיד, בוז’י הרצוג, ציפי לבני וזהבה גלאון, להצטרף ליוזמתנו להדיח אותו מהכנסת”, אמר אלקין. “אתם יודעים היטב שההליך המשפטי ייקח בין שנה לשנתיים ולכן כל יום נוסף שבו באסל גטאס ממשיך לכהן בכנסת וליהנות ממשכורת, מעמד וחסינות, הוא עושה זאת רק בזכותכם.

“אמרתם שצריך לחכות לבירור העובדות, העובדות התבררו בעקבות הודאתו. אולי בכל זאת הגיע הזמן לשים לזה קץ, אין לכם קווים אדומים?”, תהה אלקין.

סגן יו”ר הכנסת, ח”כ יואל חסון מהמחנה הציוני, קרא הערב לח”כ באסל גטאס להתפטר מהכנסת בעקבות הודאתו.

“‏ח”כ באסל גטאס צריך להגיש את מכתב ההתפטרות שלו עוד הערב ולחסוך מהכנסת העשרים את קלונו”, אמר חסון. “אני מצפה מיו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה לפעול ולדחוק בגטאס לעשות כך”.

שר הבטחון אביגדור ליברמן התייחס לחקירתו של ח”כ באסל גטאס ואמר: “אני מקווה שסיפורו של חבר הכנסת גאטס באסל יסתיים במעצר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות