לפיד: “הממשלה עסוקה בג’ובים” • אמסלם: “לפיד ממנה מי שבא לו”

יו"ר יש עתיד תקף בחריפות את כוונת הממשלה להקים ועדת שרים לבחינת המינויים הבכירים: "זו מערכת פוליטית שבגדה באזרחי מדינת ישראל" • ח"כ דודי אמסלם: "למה רק הוא וחבריו יכולים? אין לו מרכז מפלגה, אז הוא יכול להביא מי שהוא רוצה"
נחמן גור
י"ב כסלו התשע"ז / 12.12.2016 16:09

יו”ר יש עתיד, יאיר לפיד תקף היום (שני) בחריפות את כוונת ראש הממשלה להקים ועדת שרים לבחינת המינויים הבכירים בשירות הציבורי, כדי שניתן יהיה לשלוט – כמו טראמפ.

“זו לא ועדת שרים שתבדוק למה המשכורות של אזרחי ישראל לא השתפרו כבר עשר שנים. לא ועדת שרים שתבדוק איך קורה שאין מספיק מקלטים בצפון אם מחר יתחיל סיבוב חדש מול החיזבאללה… יש הרבה כסף, אני השארתי הרבה מיליארדים בקופה. הם רק משתמשים בו להסדרים פוליטיים במקום להשתמש בו למען אזרחי ישראל.

“מה היה כל כך חשוב והכרחי להקים ועדת שרים מהבית היהודי, מהליכוד, מש”ס ומכולנו, מה גרם לפרץ היעילות הזה? ג’ובים. ג’ובים לפעילים, ג’ובים לאלו שקרובים לצלחת.

“זו מערכת פוליטית שבגדה באזרחי מדינת ישראל. אלה פוליטיקאים שעסוקים רק בעצמם, במקום לקום בבוקר וללכת לעבוד. לעבוד! לעבוד בשביל אזרחי ישראל לא בשביל מי שיסדר להם תמורת זה שהם יסדרו לו”.

דבריו של לפיד לא נותרו ללא תגובה. חבר הכנסת דוד אמסלם מיהר להגיב בסרקזם באולפן הפתוח של ערוץ הכנסת: “למה רק הוא וחבריו יכולים? אין לו מרכז מפלגה, אז הוא יכול להביא מי שהוא רוצה. מי לא יכול? מי שקשור איכשהו מרכז הליכוד. ראש הממשלה  בא בכלל מזווית אחרת – מזווית של משילות. כל שנתיים מתחלף שר, הפקיד נשאר 30 שנה והוא בפועל מנהל הכל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות