התלונן במשטרה: בכיר ב’שומרים’ בבני ברק ביצע בי מעשים חמורים

צעיר בן 28 הגיש תלונה במשטרה נגד אחד הפעילים הבכירים בארגון 'השומרים' בבני ברק • טוען: בהיותו בפנימייה חרדית לפני 14 שנים, הפעיל ביצע בו מעשים חמורים • אמש נערך עימות במשטרה בין השניים • הבכיר מכחיש את הדברים • כתבת הפלילים של גל"צ: "בידינו עוד שתי עדויות - האחת ישנה והשנייה חדשה יחסית - רק שהם פוחדים להתלונן במשטרה"
חיים טוויל
ו' חשון התשע"ז / 07.11.2016 19:47

האם אחד הפעילים בארגון ‘השומרים’ בבני ברק – המתפקד כשיטור קהילתי בעיר התורה והחסידות, תקף בעבר נערים?

היום (שני), בתכניתה של יעל דן  בתחנת הרדיו גלי צה”ל, טען נתן (שם בדוי), כיום בן 28, כי האיש  האחראי, בין היתר, על לכידת מי שפוגעים בילדים – תקף אותו לפני כ-14 שנים – בהיותו בן 14. הבכיר טוען, כמובן, כי זו עלילה.

לדברי המתלונן, כשלמד בפנימייה חרדית, תלמיד הגדול ממנו במספר שנים היה דוחף אותו בכוח לארון, שם היה מבצע בו מעשים חמורים.

רק לאחרונה עזר נתן אומץ, כך לדבריו, והגיש תלונה במשטרה – שם הוא מתנדב: “המפקדת שלי במשטרה, שראיתי בה כמו אמא, סיפרתי לה שבגיל 14 עברתי התעללות. כשאמרתי מי זה, היא כל הזמן אמרה לי ‘נלך עכשיו להגיש תלונה'”.

לדבריו, במשך שנים פחד לחשוף את פרטי המקרה מחשש מפני התוקף, כיום איש בעל שם. “פחדתי כי הוא אדם חזק, עסקן”, אמר. “יש לו 200 מתנדבים וחמ”ל שמתקשרים אליו כדי לדווח על אירוע כזה או אחר”.

לפי גל”צ, אמש התבצע עימות בין השניים בנוכחות שוטרים. התיק, לפי הדיווח, הועבר לפרקליטות להחלטה.

“הוא כמובן הכחיש”, סיפר נתן בתכנית, “טען שאני רוצה להתנכל לו. חייתי באוכלוסייה שקשה לספר בה דברים כאלה. אני בטוח שהוא פוגע גם היום”.

בידי גל”צ נמצאות שתי עדויות נוספות של אנשים שנפגעו, לטענתם, על ידי אותו אדם – האחת ישנה והשנייה חדשה יחסית.

לפי הדס שטייף, כתבת הפלילים של גל”צ, השניים פוחדים להתלונן במשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות