כאוס באל-על: מאות נוסעים עוכבו • החברה: שביתה. הטייסים: זה שקר

14 טיסות של חברת אל-על נדחו, ביניהן הטיסה לניו יורק שהמריאה באיחור של שבע שעות וטיסה לפריז שצפוייה להמריא באיחור של שש שעות • אל על: "לצערנו אנו עדים להתגברות אי היענות הטייסים לבצע את הטיסות" • הטייסים: "שקר, כזב וחוצפה גדולה. טייסי אל על הגיעו לכל הטיסות"
שייע קליין
כ"ו תשרי התשע"ז / 27.10.2016 22:21

14 טיסות של חברת אל-על נדחו הערב (חמישי) – ביניהן הטיסה לניו יורק שהמריאה באיחור של שבע שעות וטיסה לפריז שצפויה להמריא באיחור של שש שעות.

הטיסות שהיו אמורות לצאת לפריז, פראג, לונדון, ולנסיה, רומא, מילאנו וברצלונה עוכבו, כאשר לפחות שתיים מהטיסות מעוכבות – לפי החברה – בגלל הטייסים שלא הגיעו, אחרות בגלל תקלות במטוסים.

מחברת ‘אל על’ נמסר בתגובה לשיבושים: “צר לנו על העיכובים. לצערנו אנו עדים להתגברות אי היענות הטייסים לבצע את הטיסות. בנוסף ארעו מספר תקלות אקראיות אשר הובילו לשרשרת אחורים. אל על עושה כל שניתן על מנת להביא את הנוסעים ליעדם‎”.

מוועד טייסי אל על נמסר בתגובה לטענות על שיבושים מצידם: “שקר, כזב וחוצפה גדולה. טייסי אל על הגיעו לכל הטיסות. הסיבות לעיכובים הן כשלים טכניים ותכנון טיסות לקוי של החברה. לא נסכים להיות עלה התאנה של הנהלה שחוזרת ומשמיצה את טייסיה בכשלים שפוגעים בציבור הנוסעים.

“עם זאת, הנוסעים מוזמנים לפנות למנהל הכללי המתפאר בתוצאות התפעוליות של חברתנו ולשאול על איזה טיסה בדיוק לא עלה טייס. לצערנו, נאסר עלינו לפנות לציבור ולהסביר כל טענה”.

יצוין, כי בעקבות מזג האוויר הסוער, נמל התעופה בן גוריון נסגר הערב לזמן קצר לנחיתות. מטוס אחד של חברת איזיג’ט ביטל את הנחיתה שלו בישראל ונחת בקפריסין. שמונה מטוסים הוחזקו באוויר עד שהורשו לנחות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות