טראמפ: “קלינטון צריכה לעבור בדיקת סמים לפני העימות הבא”

באירוע בחירות בניו המפשייר תקף דונלד טראמפ את יריבתו הדמוקרטית בטענה שהייתה תחת השפעת ממריצים לפני העימות השני: "אני לא יודעת מה נסגר איתה, אבל בתחילת הדיון האחרון היא הייתה נלהבת במיוחד" • הוא טען עוד: קלינטון היא "הפוליטיקאית המושחתת ביותר שאי פעם רצה לבית הלבן" - והוסיף: "היא הייתה צריכה להיות עכשיו בכלא"
נתן פרל
י"ד תשרי התשע"ז / 15.10.2016 21:35

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ, תקף היום (שבת) את יריבתו הדמוקרטית הילרי קלינטון וטען כי היא הייתה תחת השפעת סמים ממריצים, לפני העימות האחרון בין השניים בסנט לואיס.

לדבריו, תפקודה בעימות שנערך ביניהם עומד בסתירה לחקירותיה בבולשת הפדרלית, שבהן טענה פעמים רבות כי אינה זוכרת פרטים מסוימים בנוגע לפרשת המיילים.

“אנחנו צריכים לעבור בדיקת סמים לפני העימות הבא”, אמר טראמפ בכנס בחירות שקיים במדינת ניו המפשייר. “למה שלא נעשה את זה? אני לא יודע מה נסגר איתה, אבל בתחילת הדיון האחרון היא הייתה נלהבת במיוחד, ובסופו היא הייתה ‘אוי, קחו אותי למטה'” – חיקה אותה, “ובקושי הצליחה להגיע למכונית שלה”.

טראמפ הוסיף כי קלינטון היא “הפוליטיקאית המושחתת ביותר שאי פעם רצה לבית הלבן” – והוסיף: “קלינטון הייתה צריכה להיות עכשיו בכלא”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות